در حالیکه پزشکان حاضر در این استان تلاش میکنند تا در صورت سفر وزیر بهداشت به فارس با وی دیدار کرده و انتقادات خود را حضورا خدمت ایشان مطرح کنند ، معلوم نیست برنامه سفر وزیر لغو شده و یا به زمان دیگری موکول شده اما روابط عمومی زمان دقیق سفر وزیر به استان فارس را اطلاع رسانی نمیکند.

آیا سفر وزیر بهداشت به استان فارس لغو شد؟

سلامت نیوز:در حالی پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ساعت 9 صبح امروز، از عزیمت سید حسن قاضی زاده هاشمی به استان فارس برای بازدید میدانی از چگونگی اجرای برنامه پزشک خانواده در استان فارس خبر داد که ساعاتی بعد خبر نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حضور وزیر بهداشت در این نشست به روی این سایت رفت.

درحالیکه وزیر بهداشت (طبق خبر اولیه روابط عمومی ) در سفر به استان فارس به سر میبرد چطور امکان حضور در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی را دارد؟

با توجه به اینکه این سفر از اهمیت ویژه ای برای مردم و پزشکان حاضر در طرح پزشک خانواده دارد چرا درباره زمان دقیق آن اطلاع رسانی لازم صورت نمیگیرد؟

در حالیکه پزشکان حاضر در این استان تلاش میکنند تا در صورت سفر وزیر بهداشت به فارس با وی دیدار کرده و انتقادات خود را حضورا خدمت ایشان مطرح کنند ، معلوم نیست برنامه سفر وزیر لغو شده و یا به زمان دیگری موکول شده اما روابط عمومی زمان دقیق سفر وزیر به استان فارس را اطلاع رسانی نمیکند.

گفتنی است اخیرا اخباری مبنی بر نارضایتی مردم و پزشکان حاضر در این طرح منتشر میشود . وزیر بهداشت نیز قبلا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که مصمم به اجرای برنامه پزشک خانواده است اما با توجه به اعتبارات محدود و تعداد پزشکان عمومی، اجرای مدل برنامه پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران برای جمعیت 80 میلیون نفری کل کشور میسر نیست اما اعتراضات نمایندگان و تذکر کتبی انها به وزیر بهداشت مبنی بر تعیین تکلیف برنامه پزشک خانواده وی را به استان فارس کشاند.

قبلا هم عده ای پزشکان از عدم اعلام برنامه های مسئولین وزارت بهداشت در سفر به استان فارس انتقاد کرده و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات خود در برنامه پزشک خانواده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha