سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 135757

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور استان های شرقی کشور خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور استان های شرقی کشور خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت و گو با پانا، با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان خراسان رضوی(محورهای تایباد- مشهد و تایباد - گناباد)، هرمزگان (محور حاجی آباد - سیرجان) و خراسان جنوبی (محورهای بیرجند- قائن و بیرجند -سربیشه) بارش برف گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در استان سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده است.
به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
به گزارش پانا، همچنین سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده اعلام کرده است که به این ترتیب اواخر امروز سه‌شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و جو آرام در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، افزایش آلاینده‌های جوی را در شهرهای صنعتی بدنبال خواهد داشت.
سامانه بارشی امروز در جنوب، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از نواحی مرکزی و شمال شرق کشور فعال می باشد از این رو ابرناکی، بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و بتدریج از سمت جنوب‌غرب از مقدار ابرها کاسته شده و روز سه‌شنبه دامنه فعالیت این سامانه محدود به شرق و جنوب شرق کشور خواهد بود و اواخر این روز از کشور خارج می شود.
بر این اساس، شدت بارش ها از روز گذشته در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و اوایل وقت امروز سه‌شنبه در شرق استان سیستان‌وبلوچستان خواهد بود.
همچنین برای امروز در هرمزگان، کرمان، یزد و سیستان‌وبلوچستان در بعضی ساعات وزش باد نسبتآ شدید پیش‌بینی شده است. 
خلیج‌فارس و دریای عمان نیز طی امروز سه‌شنبه مواج و توفانی هستند.
بر اساس این گزارش، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود و در شهرهای صنعتی افزایش تراکم آلاینده های جوی پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha