مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تا آخر بهمن ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین با استاندارد یورو ۴ وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می شود.

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تا آخر بهمن ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین با استاندارد یورو ۴ وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می شود.

پیمان سنندجی در گفتگو با مهر با اشاره به ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، گفت: تا پایان بهمن ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین با استاندارد یورو ۴ وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود همچنین تا پایان سال نیز ۱۰۰ دستگاه دیگر به ناوگان افزوده می شود و تلاش می کنیم وعده ای که در این زمینه به شهروندان تهرانی داده ایم، محقق شود.

راه اندازی دو خط اتوبوس برقی تا پایان سال

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی اتوبوس های برقی در پایتخت، گفت: دو خط ۱۷ شهریور تا میدان امام حسین و ۱۷ شهریور تا میدان شوش در دستور کار قرار دارد که تلاش می کنیم تا پایان سال راه اندازی شود.

سنندجی در خصوص آخرین وضعیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، گفت: ما تلاش خود را در این زمینه انجام داده ایم و دیگر نمی دانیم چه رایزنی انجام دهیم تا بتوانیم اتوبوس جدیدی وارد ناوگان کنیم.

ورود ۵ دستگاه اتوبوس هیبریدی تاپایان سال/ بی آر تی خط ۱۰ به نعمت آباد می رود

وی از واگذاری ۵ دستگاه اتوبوس هیبریدی به مدیریت شهری طی ۴۵ روز آینده خبر داد و گفت: با اجرای سیستم زمانبندی اتوبوس ها مشخص شد هر خط به چه تعداد اتوبوس نیاز دارد و ما دیگر اتوبوس مازاد سرگردان در خطوط اتوبوسرانی نداریم و این موضوع در کاهش آلودگی هوا تاثیر زیادی داشته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص توسعه خطوط بی آر تی توضیح داد: خط ۱۰ بی آر تی تا پایانه نعمت آباد در منطقه ۱۸ ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha