رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش برای حل مشكلات انسان‌هائی كه دچار مشكلات جسمی هستند، ارزشمند است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار الیور كاسز، رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء، تلاش برای ایجاد نهضت پیوند اعضا و كمك به بیماران خاص را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران عنوان كرد و افزود:‌در ابتدا تصور بر این بود كه اهدای عضو مشكل شرعی‌ دارد ولی با رفع این ابهام توسط علما، اكنون این عمل یك عبادت و دارای پاداش اخروی است و تبدیل به یك فرهنگ اسلامی شده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش برای تحرك و ورزش بیماران خاص و بالا بردن امید به زندگی آنان را مثبت و قابل تقدیر عنوان كرد و گفت:‌ورزشكاران ایرانی كه با مشكلات جسمی و حركتی مواجه بودند در سالیان اخیر افتخارات زیادی نصیب كشور كرده‌اند.
وی همچنین با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص پیوند اعضاء اظهار امیدواری كرد با گسترش همكاری‌های جهانی در این خصوص، كشور‌ها بتوانند از تجربیات یكدیگر استفاده كنند.
الیور كاستر نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اهداف تشكیل فدراسیون جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء سطح بالای علمی و فنی پیوند عضو در ایران را مورد ستایش قرار داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در این خصوص نقش پیشرو ایفا می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha