درخواست کردیم؛ دستگاه‌های مختلف مشاوران امور زنان و خانواده خود را به عضویت کارگروه یا کمیته تدوین برنامه ششم توسعه درآورند.

سلامت نیوز:  درخواست کردیم؛ دستگاه‌های مختلف مشاوران امور زنان و خانواده خود را به عضویت کارگروه یا کمیته تدوین برنامه ششم توسعه درآورند.  

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کارشناسان کارآمد حوزه زنان و خانواده را برای کمک به تدوین برنامه ششم توسعه به ستاد تدوین این برنامه معرفی خواهیم کرد.

شهین‌دخت مولاوردی در گفت‌وگو با  ایلنا با بیان این مطلب گفت: در چند روز گذشته جلسه‌ای را با ستاد تدوین برنامه ششم توسعه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار کردیم که در پی آن چارچوب مشترکی برای همکاری تعیین شد.

وی ادامه داد: سعی داریم که برای پرداختن به مسائل مربوط به زنان و خانواده در برنامه ششم توسعه مشارکت صاحب‌نظران این عرصه اعم از زن و مرد را جلب کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت مشارکت معاونت امور زنان و خانواده با ستاد تدوین برنامه ششم ایجاد شده است، افزود: آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نگاه مثبتی به این حوزه دارد. ما هم درخواست کردیم؛ دستگاه‌های مختلف مشاورین امور زنان و خانواده خود را به عضویت کارگروه یا کمیته تدوین برنامه ششم توسعه درآورند و همچنین از مشاورانی درخواست کرده‌ایم که برنامه‌های خود را در این زمینه برای ما ارسال کنند.

مولاوردی تصریح کرد: کارگروه تخصصی تدوین برنامه ششم توسعه نیز در معاونت امور زنان ایجاد شده است و اکنون درصددیم که بتوانیم صاحب‌نظران حوزه زنان وخانواده را شناسایی و معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha