سه شرور كه مهرماه امسال دختر ١٢ ساله‌ای را در مسیر مدرسه در بناب ربوده و به قتل رسانده بودند صبح دیروز در ملأعام به‌دار مجازات آویخته شدند.

سلامت نیوز:سه شرور كه مهرماه امسال دختر ١٢ ساله‌ای را در مسیر مدرسه در بناب ربوده و به قتل رسانده بودند صبح دیروز در ملأعام به‌دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،سعید قاسمی‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با اعلام این خبر گفت: این افراد ششم مهرماه امسال دختربچه ۱۲ ساله‌ای به‌ نام سیده زهرا بدیهی را زمان بازگشت از مدرسه، پس از پیاده شدن ازسرویس ربوده و سپس در تماس با خانواده گروگان، برای آزادی او درخواست شش میلیارد تومان كرده بودند اما دو روز بعد از گروگانگیری از ترس دستگیری كودك را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط خانه یكی از متهمان دفن كرده بودند.

پس از پنج روز از وقوع این حادثه هولناك، ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان در عملیاتی ضربتی هر سه نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند. متهمان كه چاره‌یی جز اعتراف نداشتند در جریان بازجویی‌ها به ربودن دختر ١٢ ساله  اقرار كردند. در ادامه تحقیقات محل دفن جسد كودك كه در منزل متهم ردیف اول بود، شناسایی و جسد وی از اعماق زمین بیرون كشیده شد. به گفته قاسمی‌وند، پس از انجام تحقیقات تكمیلی و بازجویی‌های به‌عمل آمده توسط بازپرس مربوطه، پرونده هر سه متهم به اتهام مشاركت در قتل به دادگاه كیفری استان آذربایجان شرقی فرستاده شد كه این دادگاه هر سه متهم را به قصاص نفس محكوم كرد.

متهمان ۱۵ آبان امسال پای میز محاكمه نشستند و هرچند قصد داشتند جنایت را انكار كنند و هریك دیگری را مقصر جلوه دهند، اما در نهایت قضات دادگاه رای به قصاص هر سه نفر آنها دادند. سپس حكم صادره در اختیار دیوان عالی كشور قرار گرفت و قضات شعبه ۴۱ دیوان پس از بررسی‌های نهایی این حكم را تایید كردند. سرانجام صبح چهارشنبه، حكم متهمان در حضور اولیای دم و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم بناب  قرائت  و اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha