پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 136046

همیشه از دیدگاه خودتان به اعمال و واکنش‌هایتان نگاه نکنید. برای اینکه کمتر دچار اشتباه شوید، گاهی اوقات لازم است از بیرون به رفتارها و کارهایی که در زمینه شغلی یا زندگی شخصی‌تان انجام می‌دهید، نگاه کنید. در حالی که پشت میز کارتان نشسته‌اید، یک لحظه از شخصیت کارمند رها شوید و خود را در قالب یک کارفرما ببینید.

سلامت نیوز: همیشه از دیدگاه خودتان به اعمال و واکنش‌هایتان نگاه نکنید. برای اینکه کمتر دچار اشتباه شوید، گاهی اوقات لازم است از بیرون به رفتارها و کارهایی که در زمینه شغلی یا زندگی شخصی‌تان انجام می‌دهید، نگاه کنید. در حالی که پشت میز کارتان نشسته‌اید، یک لحظه از شخصیت کارمند رها شوید و خود را در قالب یک کارفرما ببینید.

با خودتان بگویید اگر کارفرما بودید، کدام‌یک از رفتارهایتان را تحسین و از کدام‌یک انتقاد می کردید. اگر دیدگاه متعصبانه‌تان را کنار بگذارید، راحت‌تر به کشف نقاط‌ضعف و قوتتان پی خواهید برد و در نتیجه کمتر اشتباه خواهید کرد. ایجاد خلاقیت در کار یکی دیگر از راه‌هایی است که مانع بروز اشتباه خواهد شد. عادت‌های قدیمی و روش‌های تکراری به سختی از زندگی‌تان پاک می‌شوند و فرصت رشد و نوآوری را از شما خواهند گرفت. برای این کار باید خود را با امتحان راه‌های جدید به چالش بکشانید زیرا ایجاد یک تغییر کوچک باعث می‌شود ذهنتان از حالت روزمره خارج شود و کمتر اشتباه کنید.

منبع:هفته نامه زندگی مثبت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha