وزیر بهداشت گفت: حمایت از تمام نیك‌اندیشان و نیكوكاران را وظیفه خود می دانیم و افتخار می كنیم كه با تمام وجود همراه شما خیرین هستیم.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: حمایت از تمام نیك‌اندیشان و نیكوكاران را وظیفه خود می دانیم و افتخار می كنیم كه با تمام وجود همراه شما خیرین هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دكتر سیدحسن هاشمی در بازدید از نحوه روند پیشروی پروژه فوق تخصصی 800 تختخوابی مهدی كلینیك ضمن قدردانی از تلاش‌های یك ساله عوامل اجرایی این پروژه اظهار امیدواری كرد: این كلینیك فوق تخصصی با رعایت دقت و سلامت و در كمترین زمان ممكن به بهره‌برداری برسد و در حضور واقفین، شاهد كاهش درد و آلام مردم عزیز كشورمان باشیم.

وی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم حاج محمدحسین گرامی از خیرین سلامت، در اجرایی شدن این پروژه گفت: كار نیك مشعل فروزانی است كه همچنان پرفروغ خواهد ماند و خاموش نمی شود و تا روز قیامت بركات و حسنات كار خیر باقی خواهد ماند.

وزیر بهداشت با یادآوری اینكه پروژه مهدی كلینیک یک پروژه الهی، انسانی و ماندگار است، اظهار امیدواری كرد كه تا سال آینده و طبق آنچه كه مشاور و پیمانكاران این پروژه وعده داده‌اند پیشرفت‌های لازم را كرده باشد و تا قبل از پایان دولت بتوانیم جشن بهره‌برداری از این مجموعه را در حضور شما عزیزان و مردم عزیز و شریف كشورمان برگزار كنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینكه بدون تردید دولت به تنهایی قادر به رفع همه مشكلات مردم در حوزه سلامت نیست، گفت: اتمام این گونه پروژه‌ها در حوزه سلامت و در بخش دولتی، بیش از 30 سال زمان نیاز دارد و این در حالی است كه در حاشیه استان تهران و شهرستان‌هایی مانند ملارد، شهرقدس، شهریار جمعیت بسیار بزرگ كارگری با وضع درآمدی زیر متوسط زندگی می كنند كه این شهرستانها با جمعیت بیش از یك میلیون نفر، فاقد امكانات مناسب بهداشتی و درمانی هستند.

وی همچنین گفت: در بخش شرق تهران و شهرستان‌های قرچك، ورامین و پیشوا نیز وضعیت به همین منوال است و مردم این منطقه از حداقل امكانات و خدمات درمانی لازم برخوردار هستند.

وزیر بهداشت یادآور شد: دولت نیازمند حمایت خیرین در حوزه سلامت است و در همه جای دنیا دولت‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌كنند و عمدتاً مردم در بخش خدمات سرمایه‌گذاری می‌كنند.

هاشمی با بیان اینکه وزارت بهداشت از واگذاری خدمات به بخش خصوصی استقبال می‌كند افزود: حمایت از تمام نیك‌اندیشان و نیكوكاران را وظیفه خود می‌دانیم و نهایت كمك و همكاری را با این گونه اقدامات خیرخواهانه كه با فطرت الهی و رفتار و اخلاق و فرهنگ اجتماعی ما هماهنگ است به كار خواهیم گرفت و افتخار می‌كنیم كه با تمام وجود همراه شما خیرین هستیم.

وزیر بهداشت در پایان با بیان اینكه امیدواریم همچنان مطابق با فرهنگ دیرینه خود كه برگرفته از باورهای دینی ماست، رحیم‌تر، مهربان‌تر و غمخوارتر نسبت به یكدیگر باشیم گفت: این ایام فانی است و باید در این دوره كوتاه سفر به یکدیگر فكر كنیم تا این كه علیه هم باشیم و به جای دستگیری یکدیگر مشكلی برای هم ایجاد نكنیم و همگی برای پیشرفت كشور تلاش كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha