از قضا دوستانی که خیلی امسال از بهتر شدن هوای شهر ناراحت هستند و هنوز نتوانسته اند چند نفس سالم را به همشهریان ببینند، در خبری با عنوان «ابتکار در روز ملی هوای پاک بیکار شده است؟» دل خودشان را اینطوری خنک می کنند که چون صفحه برنامه های روزانه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در روز هوای پاک آپدیت نشد،ه پس او بیکار بوده!

خبرگزاری فارس از یک ظلم عظیم پرده برداشت

سلامت نیوز:خبرگزاری فارس چندی پیش در خبری آورده: «حدود یک ماه است و در زمان اوج گرفتن روزهای آلوده تهران و همچنین قرار گرفتن در روز ملی هوای پاک، اهم برنامه‌های سکان‌دار محیط زیست روی خروجی پورتال این سازمان قرار نمی‌گیرد. با چنین تفاسیری گویی رئیس سازمان محیط زیست کار مهمی ندارد، یا بررسی وضعیت آلودگی هوا و نجات جان عده کثیری از مردم کار مهمی تلقی نمی‌شود و البته این سوال نیز پیش می‌آید که آیا خانم ابتکار در این روزها بیکار شده است؟»
بعضی ها در خبرگزاری فارس، از این «ظلم بزرگ!» و «حق کشی عظیم!» پرده برداشتند تا رسالت خود را در امر اطلاع رسانی تکمیل کرده باشند.
یکی بگوید خواهر یا برادر من!
چه خوب بود اگر در دولت قبلی هم به همین اندازه حواستان به امور روزانه برخی مسئولین بود تا امروز از آن پرونده های چند میلیاردی و زندان های چند ساله در نمی آمد!


حالا یک، بنده خدای مظلوم پیدا شده مثل معصومه ابتکار که آمده بدون اینکه کسی مجبورش کرده باشد یا تکلیف قانونی در این زمینه داشته باشد، یک صفحه درست کرده روی پورتال سازمان حفاظت محیط زیست و اعلام کرده که اهم برنامه های روزانه ام را برای اطلاع رسانی به مردم و کارشناسان منتشر می کنم. ماهی دو سه بار هم این صفحه آپدیت می شود و برنامه ها در آن قرار می گیرد.


آن وقت، از قضا دوستانی که خیلی امسال از بهتر شدن هوای شهر ناراحت هستند و هنوز نتوانسته اند چند نفس سالم را به همشهریان ببینند، در خبری با عنوان «ابتکار در روز ملی هوای پاک بیکار شده است؟» دل خودشان را اینطوری خنک می کنند که چون صفحه برنامه های روزانه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در روز هوای پاک آپدیت نشد،ه پس او بیکار بوده!


خدا را شکر اگر این خبر باعث میشود کاربران عزیز، این صفحه را بشناسند و ببینند: صفحه  اهم برنامه کاری روزانه دکتر معصومه ابتکار و شاید به عنوان الگویی برای دیگر مسئولان هم قرار گیرد که شفاف و واضح از برنامه های خود بگویند.

این صفحه ماهی دو سه بار هم آپدیت می شود و به ابتکارِ ابتکار در حالی که هنوز این کار در کشور رسم نیست، خیلی شفاف کارهای روزانه یک مسئول دولتی  در معرض قضاوت عموم است؛ حالا دو سه روز دیرتر


اما خب، سفسطه و مغلطه هم خوب چیزیست. ناراحت هستند که چرا بساط بنزین های آلوده جمع شده، تلافی اش را سر بانی آن در می آورند. این خبر از اساس سفسطه است و واقعا که چه خوش گفت: چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha