سلامت نیوز: مهندس سید ابوالحسن پورحسینی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای کارآمد در بهره گیری از علوم و دانش روز و جدیدترین فناوری های بشری افزود: وجود سرمایه انسانی در کنار سایر متخصصین حوزه کسب و کار سازمان و همچنین دیدگاه مثبت مدیریت کلان سازمان مبنی بر نیل به تامین اجتماعی الکترونیک ، بهترین فرصت برای محقق نمودن نهضت فاوا خواهد بود.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی اظهار داشت: پشتیبانی و نگهداشت سیستمها در بخش های بیمه ای و درمانی سازمان در گستره جغرافیایی کشور موضوع مهمی است که توجه ویژه سازمان را به این بخش دوچندان می کند.


پورحسینی افزود: باتوجه به ارتقاء سطح علمی و دانش کارشناسان فرابری داده ها، این رسته علمی از شرح وظایف خود فراتر رفته و به عنوان مشاور و تحلیل گر در بسیاری از موارد پشتیبان متخصصین حوزه های کسب و کاری سازمان  قلمداد می شود.


مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به ارتقاء مباحث آموزشی ، تشکیلاتی و ساختاری حوزه IT سازمان  ، ارتقاء کیفیت و سطح خدمت رسانی به بیمه شدگان را منوط به توسعه کمی و کیفی IT  در تمامی فعالیت های این سازمان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha