عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر اعتبارات حوزه سلامت تأمین شود مسأله کمبود تخت های بیمارستانی برطرف می شود و 9 هزار تخت بیمارستانی در چند ماه آینده تجهیز می شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر اعتبارات حوزه سلامت تأمین شود مسأله کمبود تخت های بیمارستانی برطرف می شود و 9 هزار تخت بیمارستانی در چند ماه آینده تجهیز می شود. 

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، درباره نگرانی های به وجود آمده برای کمبود تخت های بیمارستانی اظهار داشت: افزایش تخت های در دسترس و استفاده بهینه از تخت هایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی داریم آرزوی همه ماست و این مساله باید به عنوان یکی از سیاست های اصلی وزارت بهداشت قرار بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به موضوع تأمین و تجهیز بیمارستان ها برای تخت بیمارستانی گفت: جلسه ای اخیرا بین وزارت بهداشت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تأمین و تجهیز تخت های بیمارستانی برگزار شد که در این جلسه قرار شد اگر اعتبارات تأمین شود 9 هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان های کشور تجهیز شود.

وی درباره زمان ورود تخت های جدید بیمارستانی به بدنه سلامت کشور نیز گفت: زمان تزریق این تخت ها به بیمارستان ها بستگی به نوع بودجه و تأمین اعتبارات دارد اما امیدواریم که ظرف چندماه آینده بتوانیم این کار را انجام دهیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: هم اکنون بسیاری از بیمارستان هایی که در نقاط محروم هستند با وجود مشکلاتی که در تأمین تخت دارند هنوز نتوانستند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha