سلامت نیوز:خودروی شلبی ۲۰۱۵+Shelby GT  که در کارخانه فورد ساخته می شود یکی از ابر خودروهای مردم امریکا به حساب می آید. این خودرو از سال ۱۹۶۵ تا امروز در حال ساخت است و این شرکت برای سال ۲۰۱۵ مدل جدید خود را ارائه داده که  در نمایشگاه دیتروید از آن رونمایی شد.
تنها یک هفته پس از رونمایی در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، اولین دستگاه فورد شلبی GT350R تولید شده با قیمتی بالغ بر یک میلیون دلار در حراجی Barrett-Kackson به فروش رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت شلبی 2015 توسط شرکت تولید کننده به صورت کامل وقف شده بود و درآمد حاصل از آن به موسسه تحقیقات دیابت Juvenile اهدا شد.
 
از زمان اعلام مزایده این خودرو به نفع موسسه  پژوهش های دیابت جونایل در حراجی، پیشنهادات خرید به سرعت از هر جهتی ارائه می‌شدند. در نهایت فردی از پشت تلفن آن را خریداری کرد. گفته می شود حضور رئیس شرکت فورد  دراین حراجی موجب بالا رفتن قیمت‌ها برای مشارکت در این کار خیر بوده است .
 
گفتنی است قیمت تمام شده این خودرو ۳۹۹۹۵دلار می باشد ،این خودروی قدرتمند ۸ سیلندر است و صفر تا شصت را در ۳.۵ ثانیه طی میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha