عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نظرسنجی انجام شده مشخص شده که ناهنجاری در ارائه خدمات بهداشت و درمانی مردم را به ستوه آورده است.

مردم از خدمات بهداشت درمانی به ستوه آمده‌اند
عضو حیدرپور در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز افزود: هم اکنون اکثر مراکز درمانی بدهکارند و کمتر مرکز بهداشتی را درکشور پیدامی کنی که کمتر ازیک میلیارد تومان بدهکار باشد.
وی بیان داشت: با وجودی که هم اکنون از نیروی انسانی کافی و متخصص   برخورداریم اما به علت نداشتن سازو کار و راهکارهای مناسب برای توزیع این نیروها توسط وزارت بهداشت با مشکلات عدیده ای در این زمینه دراکثر بیمارستان های کشور روبرو هستیم و همین مسئله یکی از دلایل استیضاح وزیر بهداشت است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون دربسیاری از شهرستان ها بیمارستان نداریم یا اگر هست تجهیز شده نیست و این دومین عامل تشدید کننده استیضاح وزیر بهداشت است.
وی اظهارکرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدماتی که جوابگوی توسعه و تجهیز بیمارستان ها و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی دربیمارستان ها  باشد غافل مانده است.
حیدرپورتصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کماکان مشکلاتی در حوزه بهداشتی کشور در تمام دولت های ایران وجود داشته اما این درحالی که در طول سه سال اخیربا توجه به اینکه پول بیشتری خرج شده اما برحجم عمده ای از این مشکلات افزوده و ازرضایتمندی مردم کاسته شده است.
وی گفت: بیمارستان الزهرای اصفهان تنها ده میلیارد تومان بدهکار است و تخصص بخشی از اعتبارات محدود ازسوی  دولت برای بدهکاری بیمارستان ها، مشکل خاصی حل نشده است.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha