مدیر کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ، سیاست های وزارت بهداش برای ذائقه سازی سالم کودکان را اعلام کرد.

سلامت نیوز:   مدیر کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ، سیاست های وزارت بهداش برای ذائقه سازی سالم کودکان را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان غذا و دارو ، «هدایت حسینی » با تاکید براینکه باید ذائقه کودکان را به سمت منطق صحیح مصرف مواد غذایی هدایت کرد، افزود: سیاست ما براین است که با  اعطای نشان ایمنی و سلامت  به محصولات باکیفیت، تولیدکنندگان آنها را به سمت ارائه محصولات ممتاز هدایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین  چراغ راهنمای تغذیه ای  در آینده نزدیک روی بسته بندی محصولات درج خواهد شد تا به سمت توسعه مصرف غذا های مفید و نهی عملیاتی عادات غذایی مضر حرکت کنیم.

وی گفت: به دلیل مهم و موثر بودن ذائقه سازی در فرهنگ سلامت ، باید از کودکی آموزش هایی به کودکان داد تا با منطق صحیح به سمت مصرف مواد غذایی سالم پیش روند.

مدیر کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو یادآور شد: اگر از روز های نخستین به کودکان غذای شور بدهیم تمایل کودک به سمت غذا های شور گرایش می یابد و چون این عادت در او نهادینه می شود و در بزرگسالی ممکن است دچار پرفشاری خون و بسیاری مشکلات دیگر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha