دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 136406

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی مفصل صفحه اول دیروز خود به این موضوع پرداخته است که جبهه پایداری به شدت به دنبال جذب وزیر بهداشت کابینه یازدهم یعنی دکترسیدحسن هاشمی است.

جبهه پایداری به دنبال جذب وزیر بهداشت

سلامت نیوز: روزنامه آفتاب یزد در گزارشی مفصل صفحه اول دیروز خود به این موضوع پرداخته است که جبهه پایداری به شدت به دنبال جذب وزیر بهداشت کابینه یازدهم یعنی دکترسیدحسن هاشمی است.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه سپید در ادامه نوشت: نویسنده این گزارش با پیش کشیدن موضوع نزدیکی معاونت سیاسی صداوسیما با جبهه پایداری و رویکرد خلاف قاعده صداوسیما در حمایت از یکی از وزرای کابینه روحانی، این احتمال را مطرح کرده است که جبهه پایداری با همراهی صداوسیما و برخی مخالفان دولت برنامه های سیاسی مفصلی برای «شاگرد اول» کابینه در مخیله دارند.

در بخشی از این گزارش آمده است :«[آنچه سبب تعجب است] برخوردهای دوگانه تفکرات پایداری با اجزای دولت حسن روحانی است، یعنی انتقادات پردامنه و عمیق از سیاست و خارجه و حوزه فرهنگ و امنیت اجتماعی و سکوت، همراهی وگاه مدح و ستایش از حوزه سلامت یعنی همان حوزه‌ای که تحت نظارت سیدحسن هاشمی قرار دارد.

آنچه بیشتر به اهمیت موضوع دامن می‌زند سکوت در برابر چالش‌هایی است که در این حوزه‌ پدیدار شده است. روغن پالم، برنج‌های آلوده، سونامی سرطان، موضع‌گیری صریح وزارت بهداشت در موضع آلودگی هوا و مواردی از این دست، این شائبه را به ذهن هدایت می‌کند که پایداری‌هایی که منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی نیروهای اجرای حسن روحانی هستند تا شدیدترین و برنده‌ترین انتقادات را راهی ساختمان پاستور کنند، چگونه است که اینچنین سوژه‌های نابی را برای به باد انتقاد گرفتن دولت تدبیر و امید نادیده‌ می‌انگارند؟

این دو زاویه یعنی وزارت بهداشت و نادیده‌ا‌نگاری، همراهی‌ها و حمایت‌ها ضلع سوم یا دیگری نیز دارد و آن همراهی رسانه ملی در نهادینه کردن مهندسی طراحی شده پایداری است، زیرا سوژه‌های پیرامون وزارت بهداشت به طرز سوال‌برانگیزی از رسانه ملی نیز دچار ساده‌انگاری، نادیده‌ا‌نگاری و گاه همراهی کردن شده است. این سه ضلع به طرز زیبایی با رپرتاژهای معنادار رسانه ملی در این حوزه یعنی بهداشت و درمان هرگونه تردیدی در همراهی کردن انتخاباتی جبهه پایداری را مردود می‌شمارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha