دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 136433

افزایش بی‌رویه وزن کودک ۱۰ماهه بجنوردی پدر و مادرش را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است.

سلامت نیوز: دردسرهای کودک چاق ۱۰ ماهه!افزایش بی‌رویه وزن کودک ۱۰ماهه بجنوردی پدر و مادرش را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، محمد كوچولو درحالی‌كه فقط 10ماهه است، 35كیلو وزن دارد. هادی كوهی، پدر این كودك می‌گوید: محمد وقتی به دنیا آمد 3 كیلو بود اما وقتی 6ماهش شد 19كیلوگرم وزن داشت. از آنجا كه نگرانش بودیم نزد پزشك رفتیم. یكی از متخصصان گفت احتمالا به‌خاطر شیر مادر است. برای همین در 6ماهگی او را از شیر گرفتیم اما پسرم برخلاف دیگر كودكان اشتهای عجیبی دارد.

گرسنه كه می‌شود تاب نمی‌آورد قشقرقی به‌پا می‌كند كه آن سرش ناپیداست. این اتفاق و این ولع عجیب محمد به خوردن غذا باعث شد كه آقای كوهی دوباره به پزشك مراجعه كند و در نهایت تصمیم گرفته می‌شود كه این كودك تپل دوباره شیر مادر بنوشد. حالا محمد در 10 ماهگی شیر مادر می‌نوشد، البته در كنار غذای كمكی!

پدرش می‌گوید: پزشكان گفته‌اند بهتر است محمد به پایتخت برود تا آنجا بستری شود چراكه خطر بزرگی تهدیدش می‌كند اما من شغلم آزاد است و خانه‌نشین شده‌ام.

چاقی کودک 10 ماهه
به‌خاطر نگهداری از محمد مجبور هستم بیشتر اوقات را در خانه بگذارم. مادرش كه نمی‌تواند به تنهایی این بچه را‌ تر وخشك كند. اصلا نمی‌تواند تكانش بدهد. خانه‌نشینی من باعث شده مشكلات اقتصادی سر راهمان سبز شود. دیگر نمی‌توانم فرزندم را بستری كنم چراكه از پس پرداخت مخارج دوا‌و‌درمانش بر نمی‌آیم و مانده‌ام چه‌كار كنم.

این روزها یكی از آرزوهای بزرگ خانواده كوهی این است كه بتوانند محمد را به پایتخت ببرند تا شاید معالجه شود و وزنش به یك وزن متعادل برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha