سلامت نیوز:مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد زیادی از دستگاه های موجود در واحدهای درمانی این سازمان با سطح تکنولوژی پایین بودند که با دستگاه های سطح تکنولوژی بالا جایگزین و تجهیزات پزشکی پیشرفته (High tech) را دریافت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترعباس حاتمی خاطرنشان کرد: تا پایان سال 92 در مراکز درمانی سازمان، جمعا 26 دستگاه  CT-Scan ، هفت دستگاه MRI و 5 دستگاه آنژیوگرافی وجود داشت.
وی افزود: در سال جاری 12 دستگاه CT-Scan ، دو دستگاه MRI و 3 دستگاه آنژیوگرافی خریداری و تا پایان 93 به تعداد دستگاه های موجود اضافه می شوند.
دکتر حاتمی گفت: همچنین در مجموع  واحدهای درمانی سازمان، 22 دستگاه اکسیژن ساز وجود داشت که در سال جاری 21 دستگاه دیگر خریداری و تا پایان سال نصب می شوند.
وی خرید دستگاه شتاب دهنده ( پرتو درمانی با تکنولوژی روز)  برای بیمارستان فیاض بخش را از دیگر برنامه های سازمان در مدرنیزه کردن تجهیزات پزشکی واحدهای درمانی سازمان برشمرد.
مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه  تا پایان سال گذشته 342 دستگاه خودرو آمبولانس در مراکز درمانی سازمان وجود داشت، افزود:  294 دستگاه از مجموع این تعداد نیاز به تعویض داشتند که در سال جاری با اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار، 150 دستگاه از آنها خریداری و جایگزین شد و مابقی آن طی سال های 94  و 95 تعویض خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام بنده درسمنان برای بیماری سرماخوردگی ام با دفترچه تامین اجتماعی به درمانگاه شماره۲مراجعه کردم و وقتی دفترچه های زیادی که جلوی مسؤول پذیرش بودند را دیدم از اوخواستم نوبتی برای پزشک عمومی به من بدهد که حدود ۳:۳۰ ساعت بعد را نشان میداد وقتی علت را جویا شدم گفتند یک پزشک داریم که وقتی خواستم علت راجویا شوم با برخورد تند وی مواجه شدم که با حالت درگیری و دعوا گفت میخوای بخواه نمیخوای برو کلینیک درمانی نیروهای مسلح خاتم الانبیا .درحالی که طرف قرارداد کامل نیست.از مسؤولین خواهش میکنم تدابیری بیاندیشند وتعداد و خدمات این مراکز رو بیشتر کنند نه اینکه فقط سه نوع قرص داشته باشند برای همه بیماران.استامینوفن ادولت کلد و آموکسی سیلین.همین.