دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

مدیرکل استاندارد خوزستان از پلمب شهربازی مرکزی خرمشهر خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرکل استاندارد خوزستان از پلمب شهربازی مرکزی خرمشهر خبر داد.

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای اجرای استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهر بازی، کارشناسان این اداره کل، تمام وسایل و تجهیزات بازی مستقر در شهربازی مرکزی خرمشهر را به دلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و عدم دریافت مجوز بهره‌برداری توقیف و به دنبال آن بنا به دستور ریاست سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر، این شهربازی به طور کامل تعطیل و پلمب شد.

وی افزود: از جمله تجهیزات و وسایل بازی توقیف شده می‌توان به چرخ و فلک، قایق آبی، تاب گردشی، استخر توپ، سرسره آبی و ماشین پرنده اشاره کرد که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از این شهربازی صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد خوزستان اضافه کرد: وسایل و تجهیزات بازی مذکور از جمله وسایل مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران چنانچه در مرحله تمرکز، توزیع، فروش و بهره برداری آنها انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب شده و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha