زن جوانی كه از محبت های زیاد شوهرش خسته شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

سلامت نیوز: زن جوانی كه از محبت های زیاد شوهرش خسته شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

مرد جوان در خصوص علت درخواست خود به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلا قدر محبت های مرا نمی داند. دو سال است كه با هم ازدواج كرده ایم. در این مدت هرچه گفته گوش كردم و تمام امكاناتی را كه می خواست برایش فراهم كردم. ولی او هر روز بیشتر با من دعوا می كند و همیشه به من می گوید اینقدر به من محبت نكن. هر روز به یك بهانه ای برایش هدیه می خرم. هربار قهر می كند منتش را می كشم و سعی می كنم هرجور شده با او آشتی كنم.

وی ادامه داد: وقتی دلش می گیرد به هر شكلی شده تلاشم را می كنم كه او را از ناراحتی در بیاورم. ولی می گوید تو خیلی به من وابسته هستی و زیادی به من محبت می كنی. همسرم زن قدرنشناسی هست و سر این موضوع پای ما را به دادگاه خانواده باز كرده است.

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم زیادی به من وابسته است و این همه محبتش مرا خسته كرده است. من دوست دارم یك روزهایی برای خودم باشم و تنها باشم. ولی شوهرم این را درك نمی كند و همیشه به من گیر می‌دهد. از محبت های زیادی شوهرم خسته شدم.

بعد از حرف های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق كافی ندانست و این زوج را به مشاوره خانواده فرستاد تا شاید مشكلشان حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha