رییس جمعیت هلال احمر گفت: پاسخگویی جمعیت هلال احمر در نظر مردم بیش از سایر فعالیت ها نمود دارد و این پاسخگویی به نیاز های آنها در اولویت این جمعیت به شمار می آید.

سلامت نیوز:  رییس جمعیت هلال احمر گفت: پاسخگویی جمعیت هلال احمر در نظر مردم بیش از سایر فعالیت ها نمود دارد و این پاسخگویی به نیاز های آنها در اولویت این جمعیت به شمار می آید. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، «سید امیر محسن ضیایی» افزود: جمعیت هلال احمر مجموعه ای از سازمان های اجتماعی و مشارکت های مردمی، داوطلبانه و امداد و نجات و اقتصادی در خدمت مردم است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر باید به گونه ای مدیریت شود تا تمام سازمان های زیر مجموعه این جمعیت در جهت تقویت یکدیگر فعالیت کنند.

وی افزود: شاید مردم هنوز تا آنجایی که لازم است با فعالیت های جمعیت هلال احمر در زمینه های داوطلبان، مشارکت های مردمی و جوانان آشنا نباشند، اما فعالیت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای مردم به خوبی ملموس است.

رییس جمعیت هلال احمر به غیر سیاسی بودن این جمعیت اشاره کرد و اظهارداشت: هر نوع خدمتی که از سوی این جمعیت ارایه می شود فارغ از رنگ، جنسیت و فرقه است. ضمن اینکه فعالیت های این جمعیت همگی از جنس جهادی است و تمام امور باید در راه رضای خدا و جلب رضایت مردم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha