استاندار تهران گفت: در برخی شهرستان های استان، متاسفانه با جمعیت ۳۰۰، ۴۰۰ هزار نفری بیمه شدگانی مواجه هستیم که امکانات درمانی ندارند و باید نسبت به حل این مشکل در اسرع زمان اقدامات جدی شود.

سلامت نیوز: استاندار تهران گفت: در برخی شهرستان های استان، متاسفانه با جمعیت ۳۰۰، ۴۰۰ هزار نفری بیمه شدگانی مواجه هستیم که امکانات درمانی ندارند و باید نسبت به حل این مشکل در اسرع زمان اقدامات جدی شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سید حسین هاشمی، استاندار تهران در جلسه شورای عالی رفاه استان با گلایه از وضعیت درمانی و بیمارستانی در برخی شهرستان‌ها ضمن تذکر جدی به مسئولین این حوزه، لزوم تسریع در تجهیز این مناطق را به امکانات درمانی یادآور شد.


وی تاکید کرد: در استان تهران ۷ شهرستان هستند که جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر را در خود جای داده اند و  اكثر این جمعیت نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و با کمال تاسف این جمعیت از هیچ خدمات درمانی و بیمارستانی بهره نمی برند.


هاشمی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که نمی توان با یادداشت نوشتن مشکلات مردم را مرتفع کرد و باید در این راه قدم های جدی تری برداشته شود.
استاندار تهران تصریح کرد: اگر سازمان تامین اجتماعی این مشکلات را حل نکند، متاسفانه باید گفت که با تبعات حاد اجتماعی مواجه خواهیم شد و باید هرچه زودتر در حل آن اقدام شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha