نتایج جستجوی کاربران در گوگل نشان می دهد، مردم جهان در امر ازدواج خود بیش از همه درباره کمبود رابطه جنسی نگران می شوند تا هر مسئله دیگری همچون شادی، عشق و گپ و گفتگو.

سلامت نیوز: نتایج جستجوی کاربران در گوگل نشان می دهد، مردم جهان در امر ازدواج خود بیش از همه درباره کمبود رابطه جنسی نگران می شوند تا هر مسئله دیگری همچون شادی، عشق و گپ و گفتگو.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، حقیقتی تلخ وجود دارد و آن اینکه 21090 نفر ماهانه در گوگل عبارت "ازدواج بدون رابطه جنسی" (sexless marriage) را جستجو می کنند و در حدود 3 هزار نفر بیشتر از این رقم عبارات "گرسنگی جنسی در ازدواج" (sex starve marriage) یا "هیچ رابطه جنسی در ازدواج" (no sex marriage) را وارد جستجوگر گوگل می نمایند.

در مقام مقایسه، دیگر عبارات مربوط به ازدواج که در صدر جستجو در گوگل قرار دارند "ازدواج ناشاد" (unhappy marriage) با 6029 مرتبه و "ازدواج بدون عشق" با 2650 مرتبه جستجو است.

بنابراین گزارش جستجوهای انجام شده در گوگل در رابطه با زوج هایی که تمایل به رابطه جنسی ندارند 16 بار بیشتر از جستجو درباره زوج هایی است که تمایلی به صحبت کردن با یکدیگر ندارند.

این آمار از مقاله ای در نیویورک تایمز به دست آمده که نویسندگان آن این اطلاعات را از موتور جستجوی گوگل بدست آورده اند.

این داده ها نشان می دهد که نبود رابطه جنسی در زوج های ازدواج نکرده کمتر شایع است. به طوریکه عبارت "رابطه بدون عمل جنسی" (sexless relationship) ماهانه 3675 بار جستجو شده که کمتر از جستجوی عبارت "تجاوز یا سوء استفاده" (abusive relationship) با فراوانی 5867 بار جستجو و اندکی بیشتر از جستجوی عبارت "رابطه بغرنج" (complicated relationship) با فراوانی 3563 مرتبه است.

منبع: Vox


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha