اغلب افرادی که در دهه 30 و یا 40 زندگی هستند، بدون نگرانی از اینکه ممکن است دچار سطح بالایی از کلسترول در خون گردند مبادرت به خوردن غذاهای پرچرب مانند همبرگر، مرغ سرخ شده و سایر غذاهای پرچرب می کنند.

سلامت نیوز: اغلب افرادی که در دهه 30 و یا 40 زندگی هستند، بدون نگرانی از اینکه ممکن است دچار سطح بالایی از کلسترول در خون گردند مبادرت به خوردن غذاهای پرچرب مانند همبرگر، مرغ سرخ شده و سایر غذاهای پرچرب می کنند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، تحقیقات جدید نشان می دهد حتی افرادی که دارای کلسترول اندکی بیشتر از حد نرمال در خون می باشند نیز می توانند در آینده با خطر مشکلات قلبی مواجه گردند. البته این در صورتی است که افراد برای مدت زمان طولانی دارای چنین سطحی از کلسترول در خون بوده باشند.

افرادی که در سن 55 سالگی بوده و به مدت 11 الی 20 سال سابقه کلسترول بالا در خون را دارند، دو برابر بیشتر از آن دست از همسن و سال های خود در معرض بیماری های قلبی قرار دارند که تنها به مدت 1 الی 10 سال سابقه کلسترول بالا در خون را داشته اند.

بنابراین مدت زمانی که افراد با مشکل کلسترول بالا در خون مواجه می باشند می تواند در افزایش خطر بیماری های قلبی در آنان موثر باشد.هر چه افراد سال های بیشتری را با مشکل کلسترول بالا زندگی کرده باشند احتمال اینکه آنان در آینده به بیماری های قلبی دچار گردند بیشتر است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha