یازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران با حضور محققان و اساتید برتر داخلی و خارجی از 8 تا 10 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

سلامت نیوز: یازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران با حضور محققان و اساتید برتر داخلی و خارجی از 8 تا 10 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از انجمن صرع ایران، دکتر پرویز بهرامی دبیر یازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران،گفت:این کنگره به همت انجمن صرع ایران و همکاری مرکز علوم اعصاب شفا برگزار می شود.

این متخصص مغز و اعصاب ادامه داد:در این کنگره آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران در خصوص بیماری صرع در اختیار دانشمندان و پزشکان ایرانی به خصوص جراحان و متخصصان اعصاب، روانپزشکان و پزشکان عمومی قرارخواهد گرفت.

به گفته وی سخنرانان بین المللی این همایش ازکشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، اسپانیا و ژاپن دعوت شده اند که هر کدام پیشکسوت این رشته در کشورخود هستند.

بهرامی افزود:امسال برای اولین بار از پرستارانی که در زمینه صرع تحقیق کرده و علاقه مند هستند اطلاعات خود را در زمینه این بیماری بالا ببرند، کارگاه آموزشی ویژه در نظر گرفته ایم.

دبیر علمی یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران تصریح کرد: 300 پزشک داخلی و 17 مهمان خارجی در این همایش حضور دارند.

وی افزود:در سال های قبل دستاوردهای کنگره صرع فقط در قالب کتاب چاپ می شد که امسال علاوه بر آن، به دلیل حضور مهمانان خارجی و بالا بودن توان علمی کنگره سعی کردیم دانش به روز درمان بیماری صرع به صورت کاربردی در بیمارستان های کشور در اختیار متخصصان این رشته قرار گیرد.

دبیر علمی یازدهمین کنگره بین المللی انجمن صرع ایران گفت:پس از پایان برگزاری کنگره، متخصصان کشورهای خارجی از بیمارستان هایی که در زمینه صرع فعالیت درمانی انجام می دهند، بازدید می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha