به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.

سلامت نیوز: به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت وگو با میزان، اظهار کرد: سارقان مسلحی که در ۶ دی امسال با نیروهای انتظامی در شهرستان گلپایگان درگیر شدند دارای سابقه ۱۰ فقره سرقت مسلحانه بودند.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: در ۶ دی امسال مأموران انتظامی شهرستان گلپایگان به حضور سارقان مسلح سابقه دار در شهر پی بردند و با آن ها درگیر شدند که در این درگیری ۳ نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و دو فرد عادی و یک نفر از اشرار نیز کشته شدند.

وی افزود: پس از درگیری در شهرستان گلپایگان، دو نفر از سارقان متواری شدند، اما با پیگیری های مأموران و سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات استان، در ۱۱ دی محل اختفای این ۲ سارق در فولادشهر شناسایی شد. دو سارق دوباره با مأموران درگیر شدند و یک نفر دیگر از آن ها در این درگیری به هلاکت رسید و نفر دوم نیز دستگیر شد.

خسروی وفا گفت: با پیگیری هایی که انجام شد به سرعت پرونده از دادسرا وارد دادگاه انقلاب شد و در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و افساد فی الارض حکم اعدام وی صادر شد. وی اذعان داشت: در دیوان عالی کشور حکم صادر شده در مورد اعدام سارق مسلح مورد تایید قرار گرفت و بر اساس حکم صادره اعدام این فرد قطعی شده است. رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاءعام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha