اعلان برنامه های روز سه شنبه 5 آذرماه رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

هنر در عرصه سلامت
 عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به تاثیر هنر اعم از تلویزیون ، تئاتر ، تجسمی، موسیقی و ...برسلامت روان می پردازد . این برنامه با کارشناسان هنری و هنرمندان به گفتگو نشسته و همچنین اخبار و مشاوره های روانشناسی و گزارشهای میدانی را پخش می نماید .
برنامه هنر در عرصه سلامت فردا سه شنبه  با حضور آقای علیرضا روشن داستان نویس و آقای یوسف علیخانی داستان نویس به موضوع ادبیات درمانی و کاربرد ادبیات و شعر در توازن روحی افراد  می پردازد . این برنامه به سردبیری آقای تنظیفی و تهیه کنندگی آقای یوسفی سه شنبه ها ساعت 15 تا 45/15 پخش می شود .
با رادیو سلامت به " زیر پوست شهر" بروید
زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز سه شنبه در آیتم آیین زندگی با حضور آقای میر بلوکی کارشناس ارشد روانشناسی به موضوع جبرن خطا و اشتباه  و در آیتم مهارت زندگی با حضور آقای دکتر ابراهیمی مقدم روانشاس به موضوع الگوهای مناسب رفتار در نوجوانان می پردازد . برنامه زیر پوست شهر به سردبیری و تهیه کنندگی رویا یمینی روزهای فرد ساعت 15 تا 16 پخش می شود .
 
سلامت در حج
عنوان برنامه ای ست که به سلامت در حج می پردازد . این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی سلامت جسمی و روانی زائرین و عوامل کاروان قبل از سفر ، در حین سفر و بعد از سفرتهیه و پخش می شود و با حضور کارشناسان و متخصصین به  بیماریهای واگیردار ، بیماری شایع ، بیماری خاص ، شرایط اقلیمی عربستان ، مسائل پزشکی بانوان و ... میپردازد  و ضمن ارتباط با مسئولین و هیئت پزشکی مستقر در عربستان شرایط بهداشتی ایام حج را مورد بررسی قرار میدهد.برنامه سلامت در حج سه شنبه با حضور خانم دکتر احمدی به مسائل بانوان می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 30/12 پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha