چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 136773

سلامت نیوز:نشان محصولات ارگانیک همچون نشان استاندارد باید شناخته شود و مردم با شناخت و آگاهی به سوی مصرف این نوع محصولات روی آورند.
عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران گفت: مردم با محصولات ارگانیک آشنایی ندارند و متاسفانه سوء‌استفاده‌هایی از عنوان محصول ارگانیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، مختار مهدی زاده عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران گفت: باید عنوان و نشان محصولات ارگانیک حفظ شده و مردم تفاوت محصولات ارگانیک و سایر محصولات را بدانند.

وی  با بیان اینکه برگزاری اولین جشنواره هفته ارگانیک در تهران را به فال نیک می‌گیریم، افزود: خوشحالیم که مدیریت سازمان میادین با نگاه جدید وارد این کار شده است.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در این جشنواره سازمان بین‌المللی جنبش محصولات ارگانیک نیز حضور دارد و شورای شهر تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و سایر موسسات مرتبط با کشاورزی مانندسازمان جهاد کشاورزی نیز همکاری موثری در این خصوص داشته‌اند.

وی ادامه داد: در کارگاه‌هایی که از روز شنبه 11 بهمن ماه تا آخرین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد، کارآفرینان عرصه محصولات ارگانیک و همچنین اساتید صاحب نظر در این حوزه نیز حضور دارند.

مهدی زاده تاکید کرد: حضور علاقه مندان در این نمایشگاه رایگان است و مردم می توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سه سالن برگزار شده و 100غرفه در آن وجود دارد، افزود: دانشجویان و علاقه‌مندان به محصولات ارگانیک می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: نشان محصولات ارگانیک همچون نشان استاندارد باید شناخته شود و مردم با شناخت و آگاهی به سوی مصرف این نوع محصولات روی آورند.


مهدی زاده با بیان اینکه استفاده از این نوع محصولات از ابتلاء‌ به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند، افزود: برای ترویج مصرف محصولات ارگانیک لازم است، در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم و حتی از دوره ابتدایی در این خصوص مطالبی را بگنجانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha