پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶

زن فراری که در دام سارقان حرفه ای گرفتار شده بود، در عملیات دستگیری دزدان سریالی خودروها، از چنگ آنان رها شد.

سلامت نیوز: زن فراری که در دام سارقان حرفه ای گرفتار شده بود، در عملیات دستگیری دزدان سریالی خودروها، از چنگ آنان رها شد.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این عملیات گفت: ماموران انتظامی مشهد در ادامه پی گیری پرونده سرقت های سریالی خودروها در مشهد، به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد: سرکرده این باند حرفه ای، مخفیگاهی در شهر جدید گلبهار دارد که پاتوق دزدان و خلافکاران است. سرهنگ حجت نیکمرام افزود: با به دست آمدن این اطلاعات، مخفیگاه مذکور شناسایی شد و تحت نظر پلیس قرار گرفت تا این که ماموران انتظامی با انجام یکسری تحقیقات غیرمحسوس از حضور سرکرده باند سرقت های خودرو در این مخفیگاه اطمینان یافتند. وی اضافه کرد: سپس با هماهنگی مقام قضایی، این منزل به محاصره درآمد و ماموران در یک عملیات هماهنگ وارد مخفیگاه دزدان شدند.

رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: در این عملیات گرداننده باند سرقت های سریالی خودرو به همراه یکی از همدستانش درحالی دستگیر شد که زن 18ساله مطلقه ای نیز در این مخفیگاه حضور داشت.

سرهنگ نیکمرام گفت: بررسی ها حاکی از آن بودکه پدر این زن به شیشه و کراک اعتیاد دارد و او پس از ازدواج به خاطر اعتیاد پدرش مورد سرزنش های همسرش قرار گرفته است که همین موضوع به اختلافات خانوادگی منجر شده و در نهایت وی از همسرش جدا شده است، اما این زن باز هم از خانه پدرش فرار کرد و در دام سارقان حرفه ای گرفتار شد.

وی با اشاره به این که زن جوان از 20روز قبل به مخفیگاه دزدان منتقل شده بود، خاطرنشان کرد: خلافکاران زن مذکور را در این مدت به مواد مخدر صنعتی از نوع "شیشه" آلوده کرده اند که وی طی عملیات پلیسی از چنگ خلافکاران رها شد. فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات ماموران انتظامی برای ریشه یابی دیگر جرایم احتمالی اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha