معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور 77 بیمارستان دارد، اظهار کرد: 254 مرکز درمانی در سطح کشور زیر نظر مجموعه تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور 77 بیمارستان دارد، اظهار کرد: 254 مرکز درمانی در سطح کشور زیر نظر مجموعه تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی همتی در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم است به طوریکه علاوه بر ارائه خدمات در مراکز ملکی سازمان، از طریق خرید خدمت از مراکز دانشگاهی، بیمارستانهای خیریه، و سایر بیمارستانها، مطب‌ها، آزمایشگاه‌های طرف قرارداد و ... فعالیت می‌کند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان همدان نیز دو بیمارستان دارد که در شهرهای همدان و ملایر دایر شده‌اند و با توجه به اعتبار بخشی به این دو بیمارستان جزو بیمارستاهای درجه یک کشور محسوب می‌شوند.

همتی خاطرنشان کرد: در سطح استان همدان چهار مرکز درمانی فعالیت می‌کنند که امروز عملیات اجرایی پنجمین مرکز درمانی استان در شهرستان رزن آغاز می‌شود.

وی در ادامه به مشخصات مرکز درمانی تامین اجتماعی رزن اشاره کرد و گفت: مرکز درمانی رزن در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و با اعتباری افزون بر 900 میلیون تومان خریداری شده است و سازمان تامین اجتماعی برای احداث و تجهیز این مرکز درمانی 8 میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

معاون سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه با تامین اعتبارات لازم این پروژه ظرف 20 ماه بعد از کلنگ زنی ساخته خواهد شد، افزود: این مرکز درمانی خدمات پزشک، تزریقات، خدمات مامایی، دوران بارداری، دندانپزشکی و همه خدمات مورد نیاز یک مرکز را ارائه خواهد داد.

وی در ادامه به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این سیاستهای کلی چراغ راهی برای همه دستگاه هاست که قوانین براساس این سیاستها تنظیم و تدوین می شود.

همتی به اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز اشاره کرد و افزود: طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دانشگاهی اجرایی شده و بیماران که قبلا 70 درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می کردند امروز فقط هشت درصد پراخت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha