پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

در حادثه سقوط مخزن 4 هزار لیتری از کامیونت خاور در جاده خاوران، صدها لیتر مواد شیمیایی(اسید) در سطح جاده جاری شد.

سلامت نیوز: در حادثه سقوط مخزن 4 هزار لیتری از کامیونت خاور در جاده خاوران، صدها لیتر مواد شیمیایی(اسید) در سطح جاده جاری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، پس از اطلاع‌ رسانی این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 78، 63 و نیزگروه هذمت ویژه مقابله با حوادث شیمیایی این سازمان به همراه تانکر آب و جرثقیل آتش نشانی در ساعت 11:36 دقیقه دیروز به محل حادثه در غرب جاده خاوران، حدفاصل سه راه سیمان و بازار گل اعزام شدند.

مهدی داوری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حاضر شده بود درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت خاور با بار مخزن چهار هزار لیتری مواد شیمیایی(اسید) در مسیر کناری جاده خاوران حرکت می کرد که ناگهان این مخزن از قسمت بارکامیونت به پایین سقوط کرد.

وی با بیان اینکه صدها لیتر مواد اسیدی در محل حادثه و بر روی آسفالت جاده جاری شده بود، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید.

داوری تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ از ادامه نشت مواد شیمیایی از مخزن به بیرون جلوگیری کرده و همچنین با پاشیدن خاک بر روی سطح آسفالت، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی ابراز کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، با استفاده ازجرثقیل، مخزن مواد شیمیایی را به محل امن انتقال دادند.

معاون عملیات آتش نشانی تهران با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان تحت بررسی است، افزود: این عملیات سرانجام بدون وقوع حادثه ای در ساعت 13:30 دقیقه دیروز به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha