اعلام برنامه های چهارشنبه 6 آذر ماه رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد . و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند .این برنامه فردا با حضور آقای دکتر قنوی رئیس مرکز تحقیقات سل دانشگاه شهید بهشتی به موضوع چالشهای کشف نای مصنوعی  میپردازد . مردم و سلامت  هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود .
سلامت در حج
عنوان برنامه ای ست که به سلامت در حج می پردازد . این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی سلامت جسمی و روانی زائرین و عوامل کاروان قبل از سفر ، در حین سفر و بعد از سفرتهیه و پخش می شود و با حضور کارشناسان و متخصصین به  بیماریهای واگیردار ، بیماری شایع ، بیماری خاص ، شرایط اقلیمی عربستان ، مسائل پزشکی بانوان و ... میپردازد  و ضمن ارتباط با مسئولین و هیئت پزشکی مستقر در عربستان شرایط بهداشتی ایام حج را مورد بررسی قرار میدهد.برنامه سلامت در حج سه شنبه با حضور خانم دکتر احمدی به مسائل بانوان می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 30/12 پخش می شود.

شمارش معکوس
 عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به طرحهای حوزه بهداشت و سلامت در کشور می پردازد و با حضور کارشناسان و مسئولین ذیربط آنرا مورد بررسی قرار میدهد.
این برنامه فردا با حضور آقای تارا ریاست بیمارستان مدرس و خانم مهندس عرب شاهی معاونت فنی و استانداردهای دفتر منابع فیزیکی وزارت بهداشت به موضوع بیمارستان مدرس تنها بیمارستان دولتی شمال غرب  میپردازد . برنامه شمارش معکوس به سردبیری و تهیه کنندگی آقای صفاری چهارشنبه ها ساعت 45/12 پخش میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha