یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 137147

اوضاع آنقدر بی ریخت است که مردم خوزستان می توانند روی شن و غباری که روی زندگی شان نشسته، دلنوشته بنویسند و برای مسئولین پیام بفرستند. ولی آیا واقعا نمی توان کاری برای مردم خونگرم خوزستان انجام داد؟

سلامت نیوز:اوضاع آنقدر بی ریخت است که مردم خوزستان می توانند روی شن و غباری که روی زندگی شان نشسته، دلنوشته بنویسند و برای مسئولین پیام بفرستند. ولی آیا واقعا نمی توان کاری برای مردم خونگرم خوزستان انجام داد؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله مهر، ماجرای گرد و غبار در شهرهای جنوبی کشور داستان جدیدی نیست. هوای شهر پر از شن و غبار می شود. تلوزیون اعلام می کند سالمندان و کودکان از خانه خارج نشوند و نهایتا چند توصیه پزشکی و تعطیلی مدارس نوبت صبح و عصر! این همه آن چیزی است که در مواقع طوفانی رخ می دهد. اما واقعا تا چه زمانی مردم خوزستان باید این شرایط نه چندان ناآشنا را تحمل کنند؟

در روزهای اخیر بازهم گرد و غبار سراغ شهرهای جنوبی آمد و این بار مردم خوزستان تلاش کردند از طریق شبکه های اجتماعی اوضاع خودشان را با مسئولین درمیان بگذارند. این روزها شبکه های اجتماعی پر است از تصاویر ارسالی از اهواز و آبادان و خرمشهر و...

آلودگی هوای اهواز

آلودگی هوای اهواز

آلودگی هوای اهواز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha