سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نوسازی بیمارستان‌های قدیمی این سازمان را از اولویت‌های پروژه‌های درمانی دانست و گفت: در این رابطه 5 بیمارستان در تهران درحال نوسازی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در نشستی با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران اظهار داشت: نوسازی بیمارستان آیت‌الله کاشانی به پایان رسیده و طی روزهای آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی اجرای سایر پروژه‌های نوسازی مراکز درمانی را نیز مطابق برنامه ارزیابی کرد و گفت: پروژه نوسازی بیمارستان شهید فیاض بخش نیز با سرعت مطلوب درحال انجام بوده و درحال حاضر حتی 5 ماه از برنامه نیز جلوتر است.

دکتر نوربخش اجرای پروژه‌های نوسازی بیمارستان‌های  هدایت، شهید معیری و شهید لواسانی را زمینه‌ساز ارتقاء قابل توجه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی دانست و گفت: در سال جاری 400 میلیارد تومان برای حوزه ساخت و ساز مراکز درمانی تأمین اجتماعی اختصاص یافته است و با تخصیص و پرداخت مناسب و به موقع بودجه‌ها امیدواریم تمامی پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از طی مراحل نهایی تفاهم‌نامه مربوط به ساخت مسکن امید خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این برنامه امکان ساخت مسکن برای بازنشستگان تأمین اجتماعی فراهم می‌شود و این سازمان از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود برای ساخت مسکن بازنشستگان استفاده خواهد کرد.

در این نشست همچنین اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha