مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتبار 400 میلیارد تومانی در سال جاری برای حوزه ساخت و ساز مراکز درمانی تامین اجتماعی اختصاص یافت.

سلامت نیوز:  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتبار 400 میلیارد تومانی در سال جاری برای حوزه ساخت و ساز مراکز درمانی تامین اجتماعی اختصاص یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، دکتر «سیدتقی نوربخش» در نشستی با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، نوسازی بیمارستان های قدیمی این سازمان را از اولویت های پروژه های درمانی عنوان کرد.

نوربخش اظهار امیدواری کرد که با تخصیص و پرداخت مناسب و به موقع بودجه ها، تمام طرح های در دست اجرای این سازمان در موعد مقرر به بهره برداری برسند.
وی در خصوص بازسازی بیمارستان های تامین اجتماعی در تهران افزود: در زمان حاضر پنج بیمارستان تامین اجتماعی در تهران در حال نوسازی است. ضمن اینکه نوسازی بیمارستان آیت الله کاشانی به طور کامل پایان یافته است.

وی، اجرای سایر طرح های نوسازی مراکز درمانی را نیز مطابق برنامه ارزیابی کرد و اظهارداشت: طرح نوسازی بیمارستان شهید فیاض بخش با سرعت مطلوب درحال انجام است و این طرح حتی پنج ماه از برنامه جلوتر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای طرح های نوسازی بیمارستان های هدایت، شهید معیری و شهید لواسانی، زمینه ساز ارتقای قابل توجه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در کشور به شمار می آید.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین مراحل نهایی تفاهم نامه مربوط به ساخت «مسکن امید» در حال انجام است و با اجرایی شدن این برنامه امکان ساخت مسکن برای بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این سازمان از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای ساخت مسکن بازنشستگان استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha