رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی، از برخورد حقوقی با پزشکی خبر داد که چندی قبل با یک پرستار خانم درگیری لفظی داشت.

واکنش رئیس بیمارستان به درگیری پزشک مرد با پرستار زن

سلامت نیوز:  رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی، از برخورد حقوقی با پزشکی خبر داد که چندی قبل با یک پرستار خانم درگیری لفظی داشت. 

دکتر فریدون نوحی در گفتگو با مهر، به تشریح ماجرای درگیری یک پزشک مرد با پرستار خانم یکی از بخش های بیمارستان قلب شهید رجایی پرداخت و گفت: واقعیت آن طور نبوده که گفته اند. بلکه فقط یک درگیری لفظی بوده است و بنده با قاطعیت می گویم که هیچ دعوای فیزیکی در کار نبوده است.

وی با اشاره به حضور سه پزشک و چند پرستار در صحنه درگیری، افزود: این دوستان شهادت می دهند که هیچگونه برخورد فیزیکی از سوی پزشک مربوطه با پرستار رخ نداده و حتی دست او به لباس پرستار خانم نخورده است.

نوحی در عین حال از برخورد حقوقی با پزشک خاطی خبر داد و گفت: از نظر بیمارستان، این پزشک دیگر اینجا حضور ندارد و او را به حوزه تخلفات دستیاری دانشگاه علوم پزشکی ایران معرفی کرده ایم تا در مورد او تصمیم گیری شود.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی با اعلام اینکه پزشک خاطی متخصص قلب کودکان است، افزود: اعتراض این پزشک به پرستار به خاطر این بوده که چرا مدام او را صدا کرده اند، در حالی که در بخش دیگر بالای سر بیمار دیگری بوده است.

نوحی درباره علت فوت نوزاد بدحال، گفت: وضعیت این نوزاد اصلا خوب نبود و پدر و مادرش هم این موضوع را می دانستند. ضمن اینکه تا پاسی از شب چند پزشک متخصص و فوق تخصص قلب کودکان، بالای سر این نوزاد بودند.

چندی قبل در یکی از بخش های بیمارستان قلب شهید رجایی، یک پزشک مرد با یک پرستار خانم، درگیری پیدا کرده بود و گفته می شد که حتی پرستار مورد ضرب و شتم پزشک قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستار ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    30 3
    جناب دکتر نوحی،اب رفته رو نمیشه به جوی برگردوند!!!!! گیریم که نزاع لفظی بوده باشد نه فیزیکی،،پزشک شما هیچ گونه حقی ندارد که با پرستار حتی بلند صحبت کند،،ما که بنده زر خرید جنابعالی و همکاران نخبه تان نیستیم!!و پرستار هم از سر دل خوسش که مرتب به پزشک شما زنگ نمی زده که!!!این بی ادبی ها و گستاخی ها دیرینه است،سعی شما جهت اعاده حیثیت لی نتیجه است
  • پرستار دولتی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    10 1
    خوشبختانه بالاخری بیماری مزمن پزشکان مورد توجه قرار گرفت. عمده ی این قشر گمان میکنند اربابند و بقیه باید خواسته های آنان را انجام دهند و در غیر اینصورت هر رفتار نامتعارفی را جایز میدانند مثلا قهر میکنند و بیماران را نمیبینند و آنها و پرسنل را در شرایط سخت قرار میدهند،داد میزنند و فحاشی میکنند و یا حتی تهدید میکنند. این شده مشی تربیتی نخبگان ما!!!!
  • یونس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    11 1
    چی بگم والا اینو باید تو عمل ثابت کنن تو بیمارستان شما جا نداره!!خب میره یه جایی کار میکنه که پول بیشتری از بیمارستان شما در بیاره بلاخره همتون نخبه هستین بلدین چیکار کنین
  • مریم ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    10 1
    ممکنه بتونید باماست مالی کردن ،بی مسوولیتی همکارانتونو توجیه کنید ولی بالاخره یه روزی باید جوابگوی این بی وجدانیها باشید مطمینا این اولین وآخرین باری نخواهد بود که جان یک انسان به خاطر سهل انگاری یک پزشک فدا شده
  • پرستار محمد آرست ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    9 3
    جناب دکتر نوحى کاش اين نکته رو هم ذکر کنيد پرسنل اون بخش و همکار مورد ضرب و شتم قرار گرفته ما تهديد شدن که اگر مصاحبه اى کنن يا خلاف اون چيزىرکه شما ازشون خواستيد بگن اخراج خواهند شد! دکتر نوحى به مردم دروغ بگيد ، جواب خدا رو چه خواهيد داد ؟ اين برخوردهاى زشت شما از خاطره ما پاک نخواهد شد بجاى عذرخواهى و دلجويى ، تهديد به اخراج کرديد همکارى رو که از سر احساس وظيفه و نوع دوستى کار درستى که بايد ميکرده رو انجام داده