دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 137252

بررسی‌های جدید محققان موسسه ملی تحقیقات اقتصادی آمریکا در زمینه عوامل افزایش رضایت در زندگی زناشویی به یک توصیه کلاسیک ختم شده است؛ با کسی ازدواج کنید که بهترین دوست شما باشد.

سلامت نیوز: بررسی‌های جدید محققان موسسه ملی تحقیقات اقتصادی آمریکا در زمینه عوامل افزایش رضایت در زندگی زناشویی به یک توصیه کلاسیک ختم شده است؛ با کسی ازدواج کنید که بهترین دوست شما باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، نتایج بررسی‌هایی که در گذشته انجام شده، حاکی از آن است که افراد متاهل تمایل بیشتری به زندگی سالم و برقراری روابط اجتماعی دارند و به‌طور کلی شادترند.

سوال جدید محققان موسسه ملی تحقیقات اقتصادی این بوده که آیا ازدواج به خودی‌خود باعث افزایش رفاه و کیفیت زندگی می‌شود یا اینکه آدم‌های شاد بیشتر از دیگران تن به ازدواج می‌دهند؟ بررسی و تجزیه و تحلیل میزان شادی افراد قبل و بعد از ازدواج نشان داده است که بستن پیمان زناشویی با کسی که بهترین دوست شما هم باشد، می‌تواند شادی زندگی‌تان را افزایش دهد. به بیان دقیق‌تر، براساس آنچه در این مقاله آمده، کسانی که همسرشان را بهترین دوست خود نیز می‌دانند 2 برابر بیشتر از سایر زوج‌ها در زندگی خود احساس شادی و نشاط می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha