معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از اجرای ۲۲۰ برنامه برای مقاوم سازی مراکز درمانی و بیمارستان ها خبر داد و گفت: نوسازی و بهسازی بیمارستان ها آغاز شده است.

سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از اجرای ۲۲۰ برنامه برای مقاوم سازی مراکز درمانی و بیمارستان ها خبر داد و گفت: نوسازی و بهسازی بیمارستان ها آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر محمد علی همتی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان آیت الله کاشانی که روز دوشنبه انجام شد افزود: برخی از بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی بیش از ۳۰ سال  عمر دارند به همین دلیل بهسازی و بازسازی مرکز درمانی و بیمارستان های سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ بیمارستان و بیش از ۲۵۰ مرکز درمانی و بهداشتی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است گفت: بیمارستان آیت الله کاشانی ۵۰ سال قبل توسط یک خیر احداث شده بود و با توجه به اینکه در منطقه سنتی کارگری قرار دارد به همین دلیل تامین اجتماعی نسبت به احداث ساختمان جدید در کنار آن اقدام کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: به زودی بیمارستان لواسانی در شرق تهران نوسازی خواهد شد و در سال جاری نیز مقاوم سازی بیمارستان ها در مقابل خطرات طبیعی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ برنامه برای مقاوم سازی بیمارستان ها اجرایی شد گفت: متاسفانه برخی بیمارستان ها در صورت وقوع حوادث زودتر تخریب می شوند و نمی توانند به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند بر همین اساس تامین اجتماعی برنامه های متعددی برای نوسازی و بازسازی مراکز درمانی در مناطق مختلف تهران و همچنین کشور انجام خواهد داد.

همتی در مورد ارتقای هتلینگ بیمارستان ها نیز تاکید کرد: در سال آینده برنامه هایی در جهت ارتقای هتلینگ بیمارستانی اجرایی خواهد شد و نحوه ارائه خدمات با این برنامه بیشتر خواهد شد.

معاون درمان تامین اجتماعی اظهار داشت: باید پیگیر عدالت در ارائه خدمات باشیم و با ساخت مراکز جدید درمانی به این سمت حرکت خواهیم کرد.

به گفته وی بیمارستان هدایت و فیاض بخش در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث ۲۶ مرکز درمانی در کشور آغاز شده است گفت: زمین ۲۶ مرکز تهیه شده و عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha