وزیر بهداشت گفت: سال آینده ۲۵۰ مرکز تشخیص و درمان بیماران صعب العلاج از جمله سرطان در کشور ایجاد می شوند تا دیگر مردم شهرهای کوچک مجبور نباشند برای دریافت اولیه ترین خدمات به کلانشهرها بیایند.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: سال آینده ۲۵۰ مرکز تشخیص و درمان بیماران صعب العلاج از جمله سرطان در کشور ایجاد می شوند تا دیگر مردم شهرهای کوچک مجبور نباشند برای دریافت اولیه ترین خدمات به کلانشهرها بیایند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسن هاشمی، شب گذشته در در همایش پویش ملی مبارزه با سرطان که در تالار وحدت برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: هم اکنون حدود 90 هزار بیمار مبتلا به سرطان در کشور داریم که تا سال 2020 حدود 70 درصد به این میزان اضافه می شود.

وی ادامه داد: همه مردم باید به خدمات تشخیص و درمان به موقع این بیماری دسترسی داشته باشند به همین علت وزارت بهداشت با استفاده از اعتباراتی که در اختیار دارد، سال آینده 250 مرکز تشخیص و درمان سرطان و بیماریهای صعب العلاج را در شهرهای مختلف دایر می کند تا دیگر بیماران مجبور نباشند برای دریافت خدمات به کلانشهرها بیایند.

وزیر بهداشت گفت: رئیس جمهوری برای ارتقای وضعیت سلامت در کشور اهتمام جدی دارد و برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان 1000 میلیارد تومان در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است که امیدواریم با تقویت بیمه ها بتوانیم اقدامی پایدار برای کاهش هزینه های این بیماران انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha