سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 137374

وزیر بهداشت که فردا همزمان با ورود هیات دولت وارد اصفهان می‌شود در سفر دو روزه خود از مراکز بهداشتی شهرستان‌های اصفهان، سمیرم،‌ خمینی شهر و مبارکه بازدید می‌کند.

سلامت نیوزوزیر بهداشت که فردا همزمان با ورود هیات دولت وارد اصفهان می‌شود در سفر دو روزه خود از مراکز بهداشتی شهرستان‌های اصفهان، سمیرم،‌ خمینی شهر و مبارکه بازدید می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر سیدحسن هاشمی فردا پس از افتتاح ساختمان 160 تخت‌خوابی امام رضا (ع) و مراکز رادیوتراپی و شیمی درمانی الغدیر و بازدید از پروژه‌های توسعه بیمارستان‌های شهر اصفهان به همراه رییس جمهور در میدان نقش جهان حضور می‌یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از آن در برنامه‌های پیش‌بینی شده دولت در سمیرم حضور خواهد یافت. بازدید از بیمارستان مبارکه و سپس شرکت در جلسه‌ای با حضور روسا و مدیران بیمارستان‌ها، روسای بیمارستان‌های خصوصی، انجمن‌های تخصصی، نظام پزشکی و روسای سازمان‌های بیمه‌ای برنامه پایانی روز نخست سفر هاشمی به اصفهان است.

وی در روز دوم –پنجشنبه 16 بهمن- پس از حضور در جلسه هایت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از بیمارستان شهید مصطفی خمینی کلیشاد و سودرجان، بیمارستان منظریه خمینی شهر و مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) بازدید خواهد کرد.

هاشمی همچنین با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز دیدار خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha