سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

سردار بیگدلی معاون سپاه محمد رسول الله با اعلام اینکه ۴۵ هزار دانش آموز ۱۵ تا ۱۹سال در کشور معتادند، گفت: پارسال ۵۲ هزار دانش آموز در مدرسه برای نخستین بار مواد را تجربه کردند.

سلامت نیوز: سردار بیگدلی معاون سپاه محمد رسول الله با اعلام اینکه ۴۵ هزار دانش آموز ۱۵ تا ۱۹سال در کشور معتادند، گفت: پارسال ۵۲ هزار دانش آموز در مدرسه برای نخستین بار مواد را تجربه کردند.

به گزارش سلامت نیوز،«نسیم» نوشت: سردار احمد بیگدلی در همایش آموزشی اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه کشور ما دستخوش مستقیم تهاجم فرهنگی قرار گرفته است، گفت: طبق سرشماری‌ها 95 درصد نگرانی مردم از آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر بوده است، افزود: بسیج می‌تواند نقش بسیار موثری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشد همانطور که در ریشه کنی فلج اطفال با همکاری بسیج و سپاه موفق عمل شد در این حوزه نیز می‌توان از ظرفیت بسیج بهره جست. 

وی اظهارداشت:  تهران 12 میلیون جمعیت دارد و تعداد هشت تا 10 هزار معتاد برای پایتخت ایران خطرناک است.

معاون دفاعی و امنیتی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به وظلایف پلیس در موضوع امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: بسیج در برخورد با جرایم مشهود نیاز به حکم و رای ندارد  و تا به حال در این زمینه به خوبی عمل کرده و اقدامات آن نتیجه بخش بوده است.

سردار بیگدلی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج در محلات می‌تواند به عنوان محلی برای آموزش‌های پیشگری از اعتیاد نقش اساسی در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ایفا کند.

 وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ بالفعل با دشمن خانگی و خارجی  دست و پنجه نرم می‌کنیم، افزود: در سه دهه گذشته اعتیاد صرفا جنبه اقصادی داشت ولی امروز فراتر و جنگی با ملت ایران به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha