گریه ها و التماس هایش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم این موضوع را ۱۷ سال از همه پنهان کردم اما دیگر از این همه شست وشو و سختی زندگی خسته شده ام همسرم هیچ گاه حاضر نمی شود برای درمان بیماری اش نزد پزشک برود.

سلامت نیوز:گریه ها و التماس هایش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم این موضوع را ۱۷ سال از همه پنهان کردم اما دیگر از این همه شست وشو و سختی زندگی خسته شده ام همسرم هیچ گاه حاضر نمی شود برای درمان بیماری اش نزد پزشک برود.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه خراسان نوشت: زن ۳۸ ساله در حالی که دستکش های سفید را از دستش خارج می کرد و زخم های رقت انگیز انگشتانش را به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری الهیه مشهد نشان می داد به بیان مهم ترین راز زندگی اش پرداخت و گفت: تنها دختر دیپلمه فامیل هستم و دو خواهر کوچک تر از خودم دارم. همه دخترهای فامیل هنوز به ۱۵ سالگی نرسیده ازدواج می کردند اما من ۲۱ سال داشتم و هنوز در منزل پدرم بودم. این موضوع برای خانواده ام به یک فاجعه تبدیل شده بود آن ها با نیش و کنایه از من می خواستند نزد فالگیر بروم تا شاید بختم باز شود و بتوانم ازدواج کنم.

از سوی دیگر نیز مادرم نگران دو خواهرم بود که به خاطر ازدواج نکردن من در خانه مانده بودند آن روزها من در یک شرکت کار می کردم و درآمد خوبی هم داشتم تا این که سر و کله اولین خواستگار پیدا شد. خانواده ام که ذوق زده شده بودند بدون کمترین تحقیقی فقط به خاطر این که دایی او پولدار و سرشناس بود، مرا به عقد «قادر» درآوردند.

من لباس سپید عروس را نه به خاطر آرزوهای خودم بلکه برای هزار دلیلی که خانواده ام داشتند، به تن کردم و به این ترتیب تن به ازدواج با قادر دادم اما تنها سه شب از ازدواجمان می گذشت که متوجه فاجعه زندگی ام شدم. همسرم شب ادراری زیادی داشت و آن ها این موضوع را از همه پنهان کرده بودند. آن روز قادر جلویم زانو زد و در حالی که دست هایم را محکم در دستانش می فشرد با التماس از من خواست تا در این باره به کسی چیزی نگویم.

گریه ها و التماس هایش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم این موضوع را ۱۷ سال از همه پنهان کردم اما دیگر از این همه شست وشو و سختی زندگی خسته شده ام همسرم هیچ گاه حاضر نمی شود برای درمان بیماری اش نزد پزشک برود؛ همیشه باید فضای خانه ام را با اسپند و خوشبوکننده هوا معطر نگه دارم تا کسی متوجه بوی نامطبوع نشود زخم های روی دلم بیشتر از زخم های روی دستم است و نمی دانم به دو دخترم که بزرگ شده اند چه پاسخی بدهم. دیگر چاره ای جز طلاق برایم نمانده به همین خاطر تقاضای طلاق دادم. شایان ذکر است با راهنمایی های مددکار اجتماعی کلانتری، قادر حاضر شد برای درمان بیماری اش اقدام کند و بدین ترتیب زن جوان نیز دادخواست طلاقش را پس گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha