سومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور میهمانانی از آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه 12 تا 15 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

سلامت نیوز:  سومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور میهمانانی از آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه 12 تا 15 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، محمد رضا میرزاآقایان دبیر اجرایی این کنگره گفت: سومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با هدف ارایه جدیدترین دستاوردها در رشته های جراحی، داخلی و بیهوشی قلب و عروق با حضور متخصصان این رشته برپا می شود که هدف دیگر آن اشتراک تجارب پزشکان این حوزه با دیگر پزشکان به منظور بهره مندی ازجدید ترین روشهای علمی در درمان بیماریهای قلبی است.

وی ادامه داد: در این کنگره مباحث مربوط به تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق، درمان های طبی و جراحی، مداخلات تهاجمی و نیز روش های بیهوشی مورد بحث و هم اندیشی متخصصان قرار می‌گیرد.

میرزا آقایان با اشاره به اینکه این کنگره از سوی انجمن جراحان قلب ، انجمن قلب و انجمن بیهوشی قلب ایران برگزار خواهد شد، خاطر نشان ساخت: در این کنگره تازه‌های بیماری های عروق کرونر و دریچه قلب، نارسایی قلب، آریتمی‌های قلبی و روش‌های تشخیصی شامل اکوکاردیوگرافی، سیتی اسکن و MRI ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: جراحان قلب و عروق، متخصصان قلب و کلیه رشته های فلوشیپ مربوط به آن، فلوشیپ بیهوشی قلب، فوق تخصص قلب اطفال، پزشکان عمومی، پرستاران قلب، فیزیوتراپیست های قلب و ریه و پرفیوژنیست ها مخاطبان این کنگره را تشکیل می دهند.

دبیر اجرایی سومین کنگره مشترک قلب و عروق ایران تصریح کرد: این کنگره با همکاری انجمن پرستاران قلب ، انجمن تکنولوژی گردش خون برون پیکری و انجمن فیزیوتراپی قلب و ریه برگزار می شود و در آن روش های  نوین پرفیوژن، رویکرد های جدید در بخش مراقبتهای ویژه قلب و جراحی قلب و تازه های فیزیوتراپی به همکاران رشته های یاد شده ارایه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha