چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

پسر عاشقی که برای به‌دست‌آوردن موافقت مادر دختر موردعلاقه‌اش برای ازدواج، با او همدست شده بود تا از مردی انتقام بگیرد از سوی ماموران بازداشت شد.

سلامت نیوز: پسر عاشقی که برای به‌دست‌آوردن موافقت مادر دختر موردعلاقه‌اش برای ازدواج، با او همدست شده بود تا از مردی انتقام بگیرد از سوی ماموران بازداشت شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، فردی ناشناس در تماس تلفنی با ماموران پلیس استان فارس به آنها خبر داد فردی در مغازه‌اش مواد مخدر نگهداری می‌کند. وقتی پلیس به محل رفت و از مغازه موردنظر بازرسی کرد در ناودان مغازه چند بسته مواد مخدر پیدا کرد. صاحب مغازه که علی نام ‌دارد در حالی‌که از این کشف شوکه شده بود مدعی ‌شد از مواد خبر ندارد و هیچ‌وقت هم در کار خریدوفروش مواد نبوده ‌است. با انکارهای مداوم این مرد و به‌دست‌نیامدن مدارک دیگر علیه مغازه‌دار، احتمال جاسازی مواد با هدف انتقام‌گیری مطرح شد و ماموران در جریان تحقیقات به مردی جوان ظنین شدند. با دستگیری مرد جوان، وی به گذاشتن مواد در ناودان مغازه اعتراف کرد و گفت: «مدتی است عاشق دختری شده بودم و تصمیم داشتم با او ازدواج کنم. در این مدت متوجه شدم مادر دختر با مردی اختلاف دارد و می‌خواهد با او برخورد کند. این زن خیلی از دست صاحب مغازه عصبانی بود و مرتب درباره او صحبت می‌کرد. وقتی فهمید من عاشق دخترش هستم گفت فقط یک راه دارد که بتوانی با دخترم ازدواج کنی. باید در نقشه زندانی‌کردن مردی که می‌گویم، با من همراهی کنی.  برای اینکه بتوانم دل این زن را به دست بیاورم تا برای ازدواج من با دخترش رضایت بدهد مجبور شدم قبول کنم.»
متهم گفت: «مادر دختر به من گفت بهترین کار این است که در مغازه‌اش مواد جاسازی کنیم تا بتوانیم او را برای مدتی به زندان بیندازیم. به دستور او مقداری مواد خریداری کردم و در یک فرصت مناسب به مغازه متهم رفتم و مقداری مواد در مغازه جاسازی کردم. بعد با ماموران تماس گرفتم و گفتم متوجه شده‌ام مرد مغازه‌دار مواد جابه‌جا می‌کند و آدرس آنجا را به ماموران دادم.»
ماموران با توجه به اعترافات این جوان و شکایت مرد مغازه‌دار زنی را که نقشه انتقام‌گیری را طراحی کرده بود، بازداشت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha