چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 137504

دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات بهداشت و درمان نیست و در همه دنیا نیز بخش خصوصی انجام بسیاری از خدمات را بر عهده می گیرند

نیمی از تخت‌های بیمارستان‌ها فرسوده‌اند

سلامت نیوز:  دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات بهداشت و درمان نیست و در همه دنیا نیز بخش خصوصی انجام بسیاری از خدمات را بر عهده می گیرند.

وزیر بهداشت گفت: دولت یازدهم، دولت سلامت محور است و اهتمام زیادی به حوزه بهداشت و درمان دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) اصفهان در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی سیدالشهدا (ع) ضمن قدردانی از نیکوکاران و خیرینی که در ساخت این پروژه کمک کرده‌اند و نیز مسئولین سابق و فعلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 50 درصد تخت های بیمارستانی کشور فرسوده هستند و باید برای بازسازی و نوسازی این تخت‌ها اقدام شود.

وزیر بهداشت با بیان این که دولت یازدهم، دولت سلامت محور است و اهتمام زیادی به حوزه بهداشت و درمان دارد، گفت: دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات بهداشت و درمان نیست و در همه دنیا نیز بخش خصوصی انجام بسیاری از خدمات را بر عهده می گیرند و در کشور ما نیز حضور خیرین و بخش خصوصی می تواند در این زمینه کمک کننده و راهگشا باشد.

وزیر بهداشت کمک به بهره برداری و افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) اصفهان را نمونه ای از حضور خیرین در توسعه تخت های بیمارستانی کشور عنوان کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha