چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 137528

سومین همایش ملی"طب درد در کودکان" در روزهای 16 و 17 بهمن ماه جاری در سالن همایش های موسسه محک برگزار می شود.

سلامت نیوز: سومین همایش ملی"طب درد در کودکان" در روزهای 16 و 17 بهمن ماه جاری در سالن همایش های موسسه محک برگزار می شود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، همزمان با روز جهانی سرطان موسسه خیریه محک سومین همایش ملی"طب درد در کودکان" را با هدف گسترش و به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی در زمینه مدیریت همه جانبه درد در کودکان در روزهای 16 و 17 بهمن ماه جاری با حضور جمعی از گروه های پزشکی و پیرانپزشکی در سالن همایش های محک برگزار می کند.

در این همایش دو روزه 55 سخنران از 14 گروه تخصصی و فوق تخصصی اطفال، انکولوژی، درد، جراحی، بیهوشی، رادیولوژی، مراقبت های ویژه و... در محورهای سندرم های گوناگون درد در کودکان، اقدامات اینترنشنال درد، سونوگرافی، اوزون تراپی و روانپزشکی  درد های سرطانی و جراحی تسکینی  حضور دارند.

این همایش که با همراهی انجمن های گوناگون و همکاری استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود دارای امتیاز باز آموزی برای گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی است

محک با برگزاری همایش و نشست‌های علمی تلاش دارد در مسیر دستیابی به کارآمدترین روش‌های درمان مطابق با استانداردهای دنیا  گام برداشته و سطح کیفی خدمات درمانی و حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان را ارتقا دهد.

ضمن سپاس از همراهی همیشگی یاوران محک از تمامی علاقمندان و دانشجویان و دانش پژوهان دعوت می شود تا در این همایش علمی شرکت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha