چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 137536

به همان اندازه‌ای که برای دادن جواب «نه» باید محتاط باشید، برای جواب «بله» هم باید سنجیده عمل کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

سلامت نیوز: به همان اندازه‌ای که برای دادن جواب «نه» باید محتاط باشید، برای جواب «بله» هم باید سنجیده عمل کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، گاهی اوقات یک جواب مثبت بدون فکر و نسنجیده تمامی برنامه‌هایی که از قبل چیده بودید را بر هم خواهد زد. همچنین رد کردن یک درخواست اگر بلافاصله و بدون تامل انجام بگیرد ممکن است به روابط شما با دیگران خلل وارد کند.

اگر همیشه دفترچه یادداشت کوچکی با خود همراه داشته و برنامه‌هایتان را داخل آن نوشته باشید به‌تدریج به دیگران این مفهوم را خواهید رساند که برای هر کاری حساب‌شده و اصولی عمل ‌کنید. از افراد بخواهید به شما قدری فرصت دهند تا با کنترل برنامه‌های روزانه یا هفتگی به آنها پاسخ بگویید.

با این کار روی قولی که خواهید داد کمی بیشتر فکر می‌کنید و با عجله درخواستی را قبول یا رد نمی‌کنید، اما یادتان باشد در نهایت باید تصمیمی را بگیرید که مصالح شما نیز در آن لحاظ شود و تنها به راضی کردن و متقاعد کردن دیگران نیندیشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha