عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ندای مظلومیت بیکاری، فقر و تبعیض در خوزستان با گرد و غبار در این استان آمیخته است، گفت:‌ مردم خوزستان به جای برف بازی باید خاک بازی کنند.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ندای مظلومیت بیکاری، فقر و تبعیض در خوزستان با گرد و غبار در این استان آمیخته است، گفت:‌ مردم خوزستان به جای برف بازی باید خاک بازی کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  خانه ملت، عبدالله سامری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 بهمن)‌مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: طنزهایی که امروز می‌شنویم آمیخته با مقابله مردم مظلوم خوزستان با پدیده‌ی گرد و غبار است.

نماینده مردم خرمشهر درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ موجودات زنده یا دارای شش هستند یا آبشش و اکنون هم خاک شش؛ مثل مردم خوزستان که به جای برف بازی باید خاک بازی کنند که  طنزهای موجود حکایت از این واقعیت تلخ دارند.

سامری، افزود: واقعیتی که امروز ندای مظلومیت بیکاری، فقر و تبعیض در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی خوزستان است که در دیدگان حسرت آمیز مردم با گرد و غبار آمیخته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: این ماسک‌های خاکی واقعیت امروز و دردهای دیروز خوزستان است، خاکی که آلوده به مواد شیمیایی و میکروبی است و پدیده‌ی گرد و غبار امروز فرا استانی و مرزی است که در آن شکی نیست؛ تا کی باید سکوت کنند؟ مردم خوزستان زنده هستند و به آب و هوای سالم و به دور از هرگونه آلودگی نیازمند می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha