معاون پرستاری وزارت بهداشت، از تشکیل جلسه شورای عالی بیمه ویژه خدمات پرستاری تا قبل از پایان سال خبر داد و گفت: وزیر بهداشت به شدت پیگیر تشکیل این جلسه است.

جلسه شورای عالی بیمه ویژه خدمات پرستاری/ دو اتفاق سرنوشت ساز

سلامت نیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت، از تشکیل جلسه شورای عالی بیمه ویژه خدمات پرستاری تا قبل از پایان سال خبر داد و گفت: وزیر بهداشت به شدت پیگیر تشکیل این جلسه است.

محمد میرزابیگی در گفتگو با مهر، اظهارداشت: بر اساس توافق وزرای بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار است تا قبل از پایان سال جاری، جلسه شورای عالی بیمه با محوریت خدمات پرستاری، تشکیل شود.

وی با اشاره به عضویت وزارت بهداشت، وزارت تعاون، بیمه های پایه و تکمیلی در شورای عالی بیمه، تاکید کرد: تشکیل این جلسه، یک اتفاق سرنوشت ساز برای جامعه پرستاری خواهد بود.

میرزابیگی با اعلام اینکه تعرفه خدمات پرستاری به تصویب وزارت بهداشت رسیده است، افزود: با تصویب نهایی این خدمات در شورای عالی بیمه، دو اتفاق سرنوشت ساز برای جامعه پرستاری کشور رخ می دهد. نخست، اینکه تعرفه های مصوب خدمات پرستاری از نگاه شورای عالی بیمه مشروعیت پیدا می کند و دوم اینکه، پوشش بیمه ای این خدمات رقم می خورد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر پیگیری وزیر بهداشت مبنی بر تشکیل این جلسه تا قبل از پایان سال جاری، گفت: جامعه پرستاری و دست اندرکاران حوزه پرستاری کشور، از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسائل تعرفه های پرستاری را پیگیر باشند.

میرزابیگی در ارتباط با زمان دقیق تشکیل جلسه شورای عالی بیمه، اظهارداشت: تاریخ دقیق آن را نمی دانم اما مطمئن هستم تا قبل از پایان سال این جلسه تشکیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستار آزرده خاطر ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    سلام آقای وزیر من پرستار ی هستم که وقتی انقد شمارو متفاوت دیدم خوشحال شدم. اوایل کار بسیار از شما حمایت می کردم و از نظر من بین وزیران محترم این دولت شما را بهترین وزیر می دانستم اما بعد از آن همه وعده و وعید دیدم که نه آنطور که فکر میکردم نبوده!! شما پرستاران را واقعا ناراحت کردید و دل شکسته که بودند بدتر هم شدند. اما امیدوارم دیگر پرستار را اینگونه که قبلا مورد خطاب قرار دادید نباشد!! پرستاران از وعده و وعید خسته هستند و منتظر حرکت عملی هستند تا دوباره حمایت خود رو از شما و جناب آقای میرزابیگی اعلام کنند!! امیدوارم شما صدای خسته و نالان پرستاران را شنیده باشید!!
  • مژگان ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    تا امروز که جز وعده از وزیر و معاون چیزی ندیدیم ! وعده هایی که اجرا نشد و برخوردهایی که اهانت امیز بودند و نمکی بر زخم ما پرستاران ! ما خواستار اجرای عدالت در پرداختها هستیم و میخواهیم تعرفه گذاری اجرا شود ! تا امروز فقط وفقط حجم کارمان هر روز بیشتر شده و کاغذ بازی و دفتر و دستکی که به اسم استاندارد سازی و اعتبار بخشی ما را خر چه بیشتر از بالین دور میکند ! درد پرستاری را درمان کنید ,اول اجرای تعرفه گذاری و عدالت در پرداختها و دوم استخدام نیرو ! و بدانید ما تا تحقق خواسته های خود کوتاه نخواهیم امد !
  • عطار ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    .ضرب الاجل جامعه پرستاری روز بزرگ پرستار به اتمام میرسه,امیدوارم مسوولان نظام و وزارت چشماشونو به روی ااین حقیقت باز کنن که ما دیگه گوشمون از وعده و وعید پر شده,پس به نفع بالانشینان جامعه سلامت هست که بجای وعده های تو خالی برای آرام کردن جامعه بزرگ پرستاری در آستانه روز تاریخی ۳ اسفند,یکبار برای همیشه به وعده های تکراری شون جامه عمل بپوشونن.
  • جودد ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    سوم اسفند تاریخی که نعلوم هست و مشخص و نیازی به حدث و گمان ندارد.. ما می آییم اگر شما هم پرستار هستید بیایید..
  • پرستار ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه!! خدا کنه این یه بار رو راست گفته باشین،!و مثل دروغای قبل نباشه که تو بوق و کرنا کردین که حقوق پرستارا رو زیاد کردیم!شما کاری با پرستار و پرستاری کردین که هیچ اعتمادی به شما و وزارت نداریم،!!
  • فریده ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    2 0
    سلام. من و همه همکاران پرستارم صمیمانه از تمامی دست اندرکاران سایت سلامت نیوز تشکر میکنیم بخاطر اطلاع رسانی عالی و عدالت جویی آنها :) پیروز باشید:)