وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه گام چهارم طرح تحول سلامت بزودی در کشور اجرا می شود، گفت: البته هنوز زمان دقیق اجرای این گام که بیشتر حول محور خدمات آموزشی است، مشخص نیست.

رونمایی وزیر بهداشت از گام چهارم طرح تحول سلامت

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه گام چهارم طرح تحول سلامت بزودی در کشور اجرا می شود، گفت: البته هنوز زمان دقیق اجرای این گام که بیشتر حول محور خدمات آموزشی است، مشخص نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،دکتر سید حسن هاشمی، افزود: بسته چهارم طرح تحول سلامت اکنون آماده است اما نمی توان به طور دقیق زمان اجرای آن را مشخص کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معاون آموزشی وزارت بهداشت به ریاست جمعیت هلال احمر منصوب شده است لذا باید جایگزین وی معرفی شود تا بتوان برای اجرای گام چهارم طرح تحول سلامت که بیشتر حول محور خدمات آموزشی است، برنامه زمان بندی شده ای تعیین کرد.

وزیر بهداشت، درباره آخرین اطلاعات از اجرای گام سوم طرح تحول سلامت و برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر، تاکید کرد: در اجرای این گام، همکاری بین جامعه پزشکی فوق العاده بوده است که همین امر در استان ها نمود بیشتری پیدا کرد.

هاشمی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که شکایت هایی نیز به سامانه 1690 صورت گرفته و آماری که به دست من رسیده است تاکنون 5 پزشک به طور موقت از طبابت محروم شده اند.

وی گفت: علاوه بر فعالیت سامانه 1690 ناظران وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی نیز بازدیدهای سرزده ای از مراکز درمانی دارند تا در صورت بروز تخلف، به آنها رسیدگی شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستار ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    2 1
    ااقای وزیر میشه بگید تعرفه گذاری پرستاری و عدالت در پرداخت در گروه پرستاری و پیراپزشکی در گام چندم نظام تخول سلامت رونمایی میشه? با تشکر
  • پرستاراتاق عمل خصوصی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    2 1
    اگر اجازه دهید موردی را اضافه کرده ودرخواست پیگیری ازوزیر محترم دارم دربیمارستان خصوصی بیمار چندین ملیون پرداخت میکرده که طی طرح تحول مقدارپرداختی اش باز هم بیشترشده امااین ملیون هافقط به جیب پزشک میرود وپرسنل همچنان حقوق اداره کار پایه 700 میگیرند.درحالیکه فشارکارزیاد پرسنل کم توقع زیاد بیماران ونیز متخصصین بردوش کادر پیراپزشکی سنگینی میکند . امید است پیگیری فرمایید