قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به عزم وزارت بهداشت در انتقال 5 هزار و 600 پزشک فعال در حوزه درمان اعتیاد به خانه‌های بهداشت گفت: قرار نیست وزارت بهداشت کاستی های خود را بر سر حوزه مبارزه با مواد مخدر پیاده کند.

قرار نیست وزارت بهداشت کاستی های پزشک خانواده را بر سر حوزه مبارزه با مواد مخدر پیاده کند

سلامت نیوز:قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به عزم وزارت بهداشت در انتقال 5 هزار و 600 پزشک فعال در حوزه درمان اعتیاد به خانه‌های بهداشت گفت: قرار نیست وزارت بهداشت کاستی های خود را بر سر حوزه مبارزه با مواد مخدر پیاده کند.

علیرضا جزینی در گفت وگو با فارس از مخالفت قطعی ستاد مبارزه با مواد  مخدر با طرح وزارت بهداشت مبنی بر بکارگیری 5600 پزشک فعال در حوزه درمان اعتیاد در خانه های بهداشت خبر داد.

وی گفت: اکنون 5600 پزشک و در مجموع با احتساب مددکاران و پرستاران 30 هزار نفر با ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال همکاری هستند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه این یک پتانسیل خوب برای ستاد مبارزه با مواد مخدر است یادآور شد: البته وزارت بهداشت در پی این بود که 5600 پزشک فعال در حوزه مبارزه با اعتیاد را در خانه های بهداشت بکارگیری کند که ما مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: وقتی ما معتقدیم که مواد مخدر اولین آسیب جامعه محسوب می شود، با کاهش و لطمه به فرایند درمان اعتیاد نباید نسبت به این موضوع بی توجهی کنیم.

جزینی خاطرنشان کرد: البته وزارت بهداشت کاستی هایی در پزشک خانواده دارد اما قرار نیست که این کاستی ها را بر سر حوزه مواد مخدر پیاده کند و بخواهد خلاء را از این طریق پر کند.

وی با بیان اینکه ستاد مبارزه با موادمخدر یک نهاد بالادستی برای وزارت بهداشت محسوب می شود گفت: ما مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردیم و اجازه تحقق آن را نمی دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha